raskaustestistä(sis.kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
yritin googlettaa mut en löytänyt tuollaista testiä... siis raskaustestiä, ovistestejä taas oli punaisella päällä

ois kiva nolata ap jos ei oo oma ottama kuva :D

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Jos olis ap:n ottama miks jäis noin pieneks kun aikaisempi kuvakaan ei jäänyt.

Ja hassua, että toinen testi näytti täyttä negaa ja sitten ihan tumma plussa... ;)

Testeissä on eroja, toiset on herkempiä. Mulla näytti samana päivänä toinen testi plussaa ja toinen negaa (eri merkkiset testit).

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
tän takia en oo kertaakaan tehny liuskatestejä kun niihin tulee viivoja mihin ja miten sattuu. :kieh:

Niiden muovitikkujen sisällä on tollanen samanlainen liuska. Ja miust tuo kuvassa on ihan selkeästi plussa.

muoks,purin joutessani tästä raskaudesta viikolla 11 tehdyn testiliuskan,ei siinä yhtymäkohdassa ollut mitään punaista näkyvissä.

Alkuperäinen kirjoittaja tietääks joku:
yritin googlettaa mut en löytänyt tuollaista testiä... siis raskaustestiä, ovistestejä taas oli punaisella päällä

ois kiva nolata ap jos ei oo oma ottama kuva :D

Miksi pitää nolata?Mitä väliä meille muille onko oikeesti plussa vai ei?

mä en tajua. mä nään molemmissa testeissä plussa, ja mun tämänhetkinen raskaus näky liuskatestissä plussana presiis samassa kohti ku ap:n liuskassa on viiva..
ja kyllä kait mää oon raskaana jos ultrassa näöky jotai ja sydänäänet kuuluu???? :o

siinä ei merkkiä näkyny. melkein sama mutta oliko ylösalaisin verrattuna tuohon minkä ap laitto.
ei siinä pahemmin mitää muuta eroa ollu ..köyhät on ilot mut nörtti ku on :D

ootko eri kamerallakin tuon ottanut?? kun ensimmäisessä kuvassa näkyy päivämäärä kuvassa ja toisessa kuvassa ei enää näy, vai ihanko asetuksia muutit tuon kuvan takia :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja haha:
ootko eri kamerallakin tuon ottanut?? kun ensimmäisessä kuvassa näkyy päivämäärä kuvassa ja toisessa kuvassa ei enää näy, vai ihanko asetuksia muutit tuon kuvan takia :D:D

Toooodella nolo.
*Tuntee myötähäpeää...*

Yhteistyössä