raskaustestistä(sis.kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vain:
Eihän tuota kai ole revitty auki? Kuvasta ymmärsin, että se osa mikä kastetaan virtsaan on taitettu sivulle.
Kyllä minusta tuossa on 2 viivaa, joten onnittelisin varovasti!!

Mä olen tehnyt noita liuskatestejä varmaan 100 ( :ashamed: ) joten tiedän, että toinen "viiva" on vain liitoskohta. Testiviiva olisi lähempänä kontrolliviivaa kuin tuossa.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
miks ostaa noita liuskatestejä.. enemmin apteekin oma joka maksaa vähän päälle 5e ja siin ei oo muuta paikkaa kuin se testi-ikkuna mihin se viiva vois tulla jos tulee..

Mä taas en luota siihen testiin yhtään. Antoi mulle hailakan haamun vaikka raskaana olin vahvasti...

no plussan sait kuitenki, vaikka oli haamu...

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
miks ostaa noita liuskatestejä.. enemmin apteekin oma joka maksaa vähän päälle 5e ja siin ei oo muuta paikkaa kuin se testi-ikkuna mihin se viiva vois tulla jos tulee..

Mä taas en luota siihen testiin yhtään. Antoi mulle hailakan haamun vaikka raskaana olin vahvasti...

no plussan sait kuitenki, vaikka oli haamu...

Äkkiseltään siinä ei näkynyt yhtään mitään... Muut testit ovat olleet paljon helpommin tulkittavissa, siksi en apteekin omaan luota.

Tiedätkö kun tuo kohta jota ilmeiseti luulet plussaviivaksi on sellainen imupinnan liimakohta joka on punainen aina. Sen saa näkyviin kun nostaa pois tuon muoviliuskan, juuri niinkuin olet tehnytkin. Plussaviiva tulee testiin n. puolen sentin päähän kontrolliviivasta. Eli niin valitettavaa kuin onkin niin testisi on täydellisen satavarma nega. Varsinkin kun kuukautisesi ovat noinkin myöhässä, olisi testi jo varmuudella antanut positiivisen tuloksen mikäli raskaana olisit ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja Varmaa faktaa:
Tiedätkö kun tuo kohta jota ilmeiseti luulet plussaviivaksi on sellainen imupinnan liimakohta joka on punainen aina. Sen saa näkyviin kun nostaa pois tuon muoviliuskan, juuri niinkuin olet tehnytkin. Plussaviiva tulee testiin n. puolen sentin päähän kontrolliviivasta. Eli niin valitettavaa kuin onkin niin testisi on täydellisen satavarma nega. Varsinkin kun kuukautisesi ovat noinkin myöhässä, olisi testi jo varmuudella antanut positiivisen tuloksen mikäli raskaana olisit ollut.

Tätä on moni jo koettanut tolkuttaa :whistle:

tein uuden testin toisen merkkisella ja oli vahva plussa :P joten raskaana ollaan. Juu ja tota kuvan testii kun kattoo niin mielestani siina oikean viivan paikallakin hyvin hyvin himmeä haamu?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tein uuden testin toisen merkkisella ja oli vahva plussa :P joten raskaana ollaan. Juu ja tota kuvan testii kun kattoo niin mielestani siina oikean viivan paikallakin hyvin hyvin himmeä haamu?

Minä en ihan kyllä nyt usko plussaasi mutta eipä mun kai tarttekaan. =/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
teille ei näkojään riitä mikään, tossahan näkyy et 2 pystyviiva=+ yksi vaaka ja yks pysty= nega :( joo olen raskaana, teille kaikille kitkerille

Joo viivoja näkyy, mutta a) kuva on pieni ja b) noitakin testejä on erilaisia.

Yhteistyössä