raskaustestistä(sis.kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
eli tein eilen testin. toi viiva tuli ensin "väärään paikkaan" (kuvassa) myöhemmin(n.tunnin päästä) viiva hävisi "väärästä" pakaista ja siirtyi edemmäs "oikealle" paikalle haamuna. olenko raskaana?

http://www.aijaa.com/v.php?i=4210210.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
siis onko toi väärässä paikassa toi viiva? kyllä mä viivan näen mutta miten se voi olla väärässä paikassa? :whistle:

no sitä mäkin mietin et miks viiva tossa, tosiaan tunnin päästä siinä ei ollu enää viivaa vaan viiva siirty "oikealle" paikalle, lähes yhtä tummana.joo halpa testi, apteekin halvin 3.4 euroa.

lisään vielä et mulla menkat yli kk myöhässä eilen kyselin täällä testin teosta. ja aikaisemminkin tein kyseisen testin ja siinäkin viiva "väärässä" paikassa..

Siis missä "väärässä paikassa"? Tuossa on kontrolliviiva ihan oikein. Siitä kun lähtee vasemmalle ni hetken päästä on tummempi kohta, mutta ei se mikään viiva ole,
sehän on muutos materiaalissa. Se on sitä imuosaa, ei siinä mitään hcg-antureita ole. Miksi toi on edes revitty auki? Ei tota kohta kuulu kattoa, vaikka siihen ilmestyisi jeesuksen naama ni se ei kerro mitään.

4210265.t.jpg

vasemman puoleinen ei ole testiviiva, vaan imupinnan liitoskohta

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lisään vielä et mulla menkat yli kk myöhässä eilen kyselin täällä testin teosta. ja aikaisemminkin tein kyseisen testin ja siinäkin viiva "väärässä" paikassa..

Testiviiva pomppais heti näkyviin, jos olisit raskaana. Kyllä se vika on nyt jossain muualla...

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
miks ostaa noita liuskatestejä.. enemmin apteekin oma joka maksaa vähän päälle 5e ja siin ei oo muuta paikkaa kuin se testi-ikkuna mihin se viiva vois tulla jos tulee..

Mä taas en luota siihen testiin yhtään. Antoi mulle hailakan haamun vaikka raskaana olin vahvasti...

Alkuperäinen kirjoittaja UGH:
Siis missä "väärässä paikassa"? Tuossa on kontrolliviiva ihan oikein. Siitä kun lähtee vasemmalle ni hetken päästä on tummempi kohta, mutta ei se mikään viiva ole,
sehän on muutos materiaalissa. Se on sitä imuosaa, ei siinä mitään hcg-antureita ole. Miksi toi on edes revitty auki? Ei tota kohta kuulu kattoa, vaikka siihen ilmestyisi jeesuksen naama ni se ei kerro mitään.

Eihän tuota kai ole revitty auki? Kuvasta ymmärsin, että se osa mikä kastetaan virtsaan on taitettu sivulle.
Kyllä minusta tuossa on 2 viivaa, joten onnittelisin varovasti!!

Olen pariinkin otteeseen nähnyt noita samanmerkkisiä testejä täällä ihmeteltävän. Tekis melkein mieleni vetää johtopäätös ett ovat aika epäluotettavia.. ainakin luettavuudeeltaan, kun voi tulkita joko viivaksi tai lappusten liitoskohdaksi.

Kehoittaisin tekemään uuden testin toisen merkkisellä. Halvin ei aina ole paras.

Toi on tosiaan liitoskohta ja kaiken lisäksi niitä testejä EI SAA katsoa enää tunnin päästä, tai toki voit katsoa mutta siihen EI voi luottaa enää.
Niissä on käyttöohjeet, lukekaa ne ennen kun alatte testejä tekemään.
Toi liitoskohdan viiva ei liity sitten millään tavalla siihen vaikka se olisi räikeän punainen tai tumman sininen.
Ja jos on menkat kuukauden myöhässä niin kyllä siihen pitäisi jo tummempaa viivaa tulla, tuo ei ole positiivinen vaan ihan täysi nega.

Yhteistyössä