raskaustestin viivasta aamu/ päiväpissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamix"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamix"

Vieras
eli synnytyksen jälkeen ei ole ollut kuukautisia ja en sitten tiedä oikein miksi eilen aamulla testasin, mutta kaksi viivaa testiin tuli. Toinen kyllähin vaaleampi reilusti kuin kontrolliviiva, mutta siis sen näki kuitenkin ihan selvästi eikä ole viivanpaikka vaan viiva on vaaleanpunainen ja tuli testiajassa. Mieskin sen näki ja hän ei ole aiemmin nähnyt sellaisia viivoja jotka minä taas olen vauvakuumeisilla silmilläni nähnyt :D

Tänään sitten tein paketin toisen testin ja siihen ei tullut mitään viivaa, tein päiväpissasta. Eli siis en varmaankaan ole raskaana vai voiko aamu/ päiväpissa vaikuttaa noin paljon kun kuitenkin hcg:n määrä tulisi lisääntyä jos raskaus etenee. Oletan, että eilinen testi oli jotenkin viallin. Tietenkin tarvii tässä jonkun ajan päästä tehdä varmistustesti, mutta kun tätä asiaa nyt vaan ajattelee...

Minkä merkkinen testi? mulle kävi tismalleen noin Pregcheck liuskojen kanssa (kahen pakkaus )... Testi taisi olla viallinen jotenkin, koska raskaana en ollut vaikka toinen testi oli kunnon punainen viiva ja toinen taas nega...

Minkä merkkinen testi? mulle kävi tismalleen noin Pregcheck liuskojen kanssa (kahen pakkaus )... Testi taisi olla viallinen jotenkin, koska raskaana en ollut vaikka toinen testi oli kunnon punainen viiva ja toinen taas nega...

Sama testi eli varmaan sitten sama homma. Ja siis kuvassakin viiva näkyy ja on vaaleanpunainen että ei ole viivanpaikka ja tuli tosiaankin testiajassa. Aika jännä juttu! Toki voi olla kemiallinen ollut ja siksi viiva tuli. No mutta tämä selvensi paljon. Kiitos vastauksestasi.

Yhteistyössä