Raskaustestin viivanpaikasta..!

24.02.2011
593
0
16
Tein äsken testin,se on sellanen liuskatesti mitä saa s-marketista. niitä on pakkauksessa kaksi,eilen tein päivällä puhtaan negan ja nyt aamulla aamupissasta tein uuden.
tää tän aamunen nyt vähän häirittee,koska ihan sen 5min sisällä tuohon testiin tuli viiva,himmeän himmeä mutta se viiva on oudossa paikassa. se on munmielestä liian lähellä tota kontrolliviivaa..! oon elämässäni tehny niin monta positiivista testiä etten yksinkertaisesti voi uskoa että tuo ois nyt muuta kun nega. mutta silti mä kysyn täältä.. voisko se viiva olla eripaikassa eri testeissä? toi on kyllä niin haalee viiva ettei sitä juuri näy,mutta toisaalta en tiiä koska mun kuukautisten ees pitäs alkaa. arvioidusta ovulaatiosta nyt vaan on 10päivää.

Mä tein vasta kans ton s-marketin testin ja tuli niiiiin selkee viivanpaikka et oikein ärsytti kun luulin et oon raskaana..Se näkyi ihan selvästi kun vähän käänteli testiä..Ja se voi olla vähän eri paikassa se viiva. Luulen että et oo raskaana mut voithan toki ollakin. Aattelin niin et jos pitäs nyt menkkojen alkaa nii siinä ois jo varmaan enemmän väriä kuin sit iha haalee...

mä oon noita testejä tehny ennenkin enkä siis noita viivan paikkoja oo koskaan huomannu.
mietin missä kohtaa sen testiviivan pitas olla..kun noi viivat on mun mielestä liian lähekkäin.
tietty siis juurikin tän testin viiva varmaan onkin se kuuluisa viivanpaikka,mielestäni siinä kyllä on hailua väriä mutta kun se on väärässä paikassa :D ymmärtääköhän kukaan mitä mä haen?

mun edelliset kuukautiset alkoi 4.3 mutta entiedä kiertoni oikeeta pituutta. lopetin pillerit jokuaika sitten ja edellinen kiertoni oli 35 päivää. kun kierto aikasemmin oli 27päivää.

Se viiva on tässä nyt tummentunut ihan selväksi,semmoseks ns. normaaliks haamuviivaks.
mutta se viiva tuli mun silmiin nähtäväks sen testiajan sisällä,mutta sillon oli oikeesti tosi heikko. nyt sen huomaa jo kauempaakin.
kai mun pitää mennä töihin apteekin kautta..kuinkahan herkkiä nää s-marketin testit on? jos koittas jollain herkemmällä mitä se sanoo..

Yhteistyössä