Raskaustestin tekemisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Summer88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Summer88

Vieras
Kuukautisten ois pitäny eilen alkaa.. Ne on todella säännölliset, ei oo heittoja ollu pitkiin aikoihin.

Yli viikon on juilinu ja vihlonu alavatsaan.

Että voipiko tuon testin tehdä näin illalla vai pitääkö mun odottaa huomiseen aamuun? Miten luotettava tuo apteekin raskaustesti on?

Luotettavimman tuloksen saat kun teet testin vasta aamuvirtsasta, jolloin hormoonia on ehtinyt erittymään siihen riittävästi. Mulla apteekinkin testit näytti negaa, kun hormoonia erittyi alkuvaiheessa sen verran vähän enkä jaksanut odotella seuraavaan aamuun asti, vaan tein testin 3h odottelun jälkeen.

Luotettavimman tuloksen saat kun teet testin vasta aamuvirtsasta, jolloin hormoonia on ehtinyt erittymään siihen riittävästi. Mulla apteekinkin testit näytti negaa, kun hormoonia erittyi alkuvaiheessa sen verran vähän enkä jaksanut odotella seuraavaan aamuun asti, vaan tein testin 3h odottelun jälkeen.

Voi ihanaa, onnea :flower: :flower: ! Tulee ihan mieleen se oma hätkähdys kun ekaa kertaa nuo 2 viivaa näin :heart: .

Mä halusin itse vielä varmistaa tuon raskaustestin terveyskeskuksen testillä. Tilaa vielä sellainen jos tunnet tarvetta ja jos et, niin muutaman viikon päästä voit jo tilailla itsellesi neuvola-aikaa.

Onnea vielä kerran :hug:

onnea , ompa ihanaa!!! :heart:
Se onkin ekan kanssa jännää kun ei oikein tiedä mitä nyt pitäs tehdä mutta sen kaiken opetteleminen on niin uutta ja ihanaa! =)
(olipa sekava sepustus, mutta muistelin sitä omaa ekaa positiivista testiäni ja melkeen tuli jo vauvakuume...) :wave:

Yhteistyössä