Kuinka nopeasti testi näyttää plussan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vauvako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vauvako?

Vieras
Hei siskot!

Alavatsaa "nippailee", välillä pyörryttää, rinnat ovat turvonneet niin ettei paidan
nappeja saa kiinni, nännit järkyttävän kipeänä ja aina säännölliset kuukautiset
myöhässä.

Kuukautisten olisi pitänyt alkaa viime perjantaina ja nyt eletään jo keskiviikkoa.
Tein raskaustestin maanantaina mutta näytti negaa. Pitäisikö tässä silti kohta
huolestua? Kun minun ymmärrykseni mukaan plussa olisi kyllä jo näkynyt vaikka
teinkin testin noin aikaisin...vai miten on?

Niin, ja testi oli Apteekin raskaustesti.

Mä tein Mammaksin testin, kun menkat oli kolme kolme päivää myöhässä, plussa tuli mutta tosi tosi tosi haalea. Veikkaan ettei edellisenä päivänä ois näyttänyt plussaa. Pari päivää myöhemmin oli selkeä plussa, silloin Apteekin omalla testillä.

Moi!Olen samassa tilanteessa-jo vähän pahemmassakin!Menkkojen olis pitänyt alkaa viime torstaina,ja testi näytti eilenaamullakin negaa!Oireeni on hyvin samanlaisia kun sulla ja kierto säännöllinen.
Mutta:nykyään testataan niin kovin aikaisin ja hormoni voi toisilla kohota tosi hitaasti!Lääkärikaveri sanoi,ettei pitäis testata ennenkun viikon myöhässä!
Eli vaikka tosi hyvin ymmärrän tunteesi,ei me voida muuta kun olla kärsivällisiä!:-D

Melkein näiden vastausten perusteella voisi siis kallistua sille kannalle, ettei masussa liene asukkia :) Mutta odotellaan...jos ei vielä ensi viikollakaan kuulu kuukautisia niin teenpä uuden testin.

Hauskaa sinäänsä miten nopeasti sitä sopeutuu ajatukseen uudesta perheenjäsenestä vaikkemme varsinaisesti vielä ole vauvaa yrittämällä yrittäneet. Lieneekö tämä siis merkkinä biologisen kellon alkavasta tikityksestä, tiedä häntä :)

Kiitos vastauksista!

Alkuperäinen kirjoittaja Vauvako?:
Melkein näiden vastausten perusteella voisi siis kallistua sille kannalle, ettei masussa liene asukkia :) Mutta odotellaan...jos ei vielä ensi viikollakaan kuulu kuukautisia niin teenpä uuden testin.

Kiitos vastauksista!

Mä en vielä heittäisi kirvestä kaivoon. Useinhan suositellaan, että jos malttaa niin oottais että menkat viikon myöhässä, koska kaikkihan on yksilöllistä.

Eipä ne välttämättä heti näy, hedelmöitys on voinut tapahtua kuitenkin myöhemmin kuin uskot...minusta noi oireet kuulostaa niiiiiiin tutuilta...ja tuloksena oli ihana tyttö..:)

Mulla kyllä näytti plussaa Acon10:llä jo dpo10, mutta ihan yksilöllistähän se on.

Noniin, tulihan ne menkat sittenkin, eli asia ratkesi itsestään. Oli tästä se hyöty, että saatiin meidän perheen vauvakeskustelu aluilleen :) Ehkäpä sitä voisi kohta ihan oikeasti yrittääkin...

Yhteistyössä