Raskaustestin haamusta,

Mulla oli ainakin siinä aconin 10-testissä joku viivanpaikka vaan... ja oon kuullu et noi RFSUn testit näyttää välillä vähän mitä sattuu.. Niistä ei ole kyllä omaa kokemusta.
Mutta siinä aconin testissä se viivanpaikka tuli sitten joskus testiajan tuollapuolen...
 
Itse olen tehnyt varmaan 5 kertaa Aconin 10-testin tässä parin päivän sisällä ja joka kerta on selkeä viiva tullut testiajan jälkeen, et en välttämättä luottaisi ainakaan kyseiseen testiin täysin :/
 
Mulla ei kyllä aconiin tullut ikinä mitään väriä tuntienkaan päästä, kunnes olin raskaana, jolloin viiva tuli heti näkyviin. RFSU:n testeissä on väritön viivanpaikka, mutta en mä niihinkään koskaan mitään väriä saanut.
 
Minäkin saanut noihin Acon 10 testeihin värillisen viivan testiajan ulkopuolella. En sit tiedä miksi se testi tuollaista tekee?? Ja RFSU vissiinki jakelee kovasti sitä viivanpaikkaa.. Apteekin omassa ei kuulemma ole viivanpaikkaa ja jostain pinosta luin tässä tällä viikolla juttua, että valmistaja oli niin sanonut. Et jos tulee siihen testiin ns. viivanpaikka ja ilman väriä niin olisi plussa!? Tuohon en kyllä välttämättä luottaisi, mutta... Voihan se olla niin ;)

Tsemppiä!!
 
Äsken tuolta netistä juuri luin, että testiajan jälkeen testi saattaa reagoida virtsassa oleviin muihin aineisiin jonka takia testiin voi ilmestyä toinen viiva. Eli ei siis sen takia että olisi raskaana :( Ihan järkeenkäypää tuon testiajan kanssa.
 

Yhteistyössä