Raskaustesti Negatiivinen,Jippii! mut silti haikee mieli!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neljäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neljäs

Vieras
3 lasta jo ennenstään, nuorin 8kk. miehen kanssa ei olla harrastettu seksiä moneen kuukauteen kuin n.kerran kuussa nyt, ollaan oltu niin väsyneitä.
viimeks sit vahingossa päästi sisään ja ehkäsy unohtu,kesken unten harrastettiin..
en ees muista tarkalleen koska mun menkkojen pitäs alkaa mut suurinpiirtein viime lauantaista nyt keskiviikkoon. eli keskiviikkona viimestään..toissakertasten menkkojen perusteella..
tänään sit tein testin..kaupas meni pari tuntii, aattelin et pissa ollu tarpeeks kyl rakossa, tein rfsun testin. (ennenki tehny niil ja tullu vahva viiva jos oon ollu raskaana), nyt tuli selvä nega! pitäs olla jippii, koska meidän lapsiluku pitäs olla tässä, ja en uskalla enää ikinä synnyttää ja en jaksa enää valvoo ja meidän isommat lapset vaan tappelee ja tappelee ja oon ihan poikki väsy (vaik vauva kyl nukkuu jo nyt hyvin, mut ekat 6kk jouduin heräileen jatkuvasti, ja keskimmäisen lapsen kanssa valvoin 4 vuotta. esikoinen on aina nukkunu hyvin.)
mut nyt ollu kauheita vihlasukipuja, kun oon noussu tuolilta seisoon parisen kertaa, ja en osannu mihkään muuhun liittää niitä kun raskauteen, koska aivan samanlaisia mitä mulla ennenki raskaana. jotenki sitä toivo vaan et se ois silti ollu positiivinen.. hulluako?
ihan sekasin haluanko neljättä lasta ja jaksanko oikeesti vaikka tuntuu nyt etten jaksais..?
muilla samanlaisia tunteita?

no en ku justhan tossa sanoin että kun toisaalta toivosin plussaa.. jos ois ollu positiivinen niin tietty ois pidetty.. mut ku toisaalta tuntuu ettei enää jaksais, mut toisaalta haluisin viel neljännen.. argh!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no en ku justhan tossa sanoin että kun toisaalta toivosin plussaa.. jos ois ollu positiivinen niin tietty ois pidetty.. mut ku toisaalta tuntuu ettei enää jaksais, mut toisaalta haluisin viel neljännen.. argh!

No sit jätät sen luonnon päätettäväks et tuleeks sieltä se nelonen vaiko eikö. Oottele ja jos menkkoja ei kuulu, tee uusi testi.

joo uus täytyy tehdä parin päivän päästä. ihme kipuja tuntuu vaan mahassa kun yskiikin. mut näköjään jos menkat alkaa niin ihmettelen kyl näitä kipuja.. en ois ikinä uskonu et vihlauskivutki vois olla "valeoireita" (vai mikä se sana oli"). mut silti selkään myös polttaa mikä voi merkitä myös menkkoja.. (ja kun oon ollu raskaana niin mulla on aina ollu vahva plussa, ei ikinä oo ollu negaa vaik oikeesti raskaana).

täydellisissä naisissakin synty just vauva ja mää itku kurkussa voi ku ihanaa.. taitaa tää aika vahvaa vauvakuumetta olla. :)

Yhteistyössä