raskaustesti ihmettelyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirsti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirsti

Vieras
teinpä tuossa torstaina herkän liuskatestin ja haamuhan siihen piirtyi ja sit perjantaina tein rfsun. testin ja sama juttu mut nyt tein first singal testin niin siinä ei näykkään muuta kuin tummana se testi alue kontrolliviiva kyllä on..voikohan nyt sit olettaa et en raskaana olekkaan tosin kaikkia oireita kyllä on lämmät on koholla ja rinnat arat ym jelppikää nyt mitä teen ?

Alkuperäinen kirjoittaja b:
Mä en tajua tuota, että tehdään sen seittemänsataa testiä.. jos eka on positiivinen, niin mä ainakin jätän testailut siihen.

Mä tajuan hyvinkin, etenkin jos on pitkään yrittänyt ja siinä ohessa kärsinyt epäsäännöllisistä kierroista, keskenmenoista jne.

Mä en tajua tuota, että tehdään sen seittemänsataa testiä.. jos eka on positiivinen, niin mä ainakin jätän testailut siihen.

no lähinnähän haluais sen vahvan viivan minkä pohjalta sit voi esim neuvolaan soittaa

Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:

Mä tajuan hyvinkin, etenkin jos on pitkään yrittänyt ja siinä ohessa kärsinyt epäsäännöllisistä kierroista, keskenmenoista jne.

juu nii minäkin tajuan.Varsinki ku kemiallisia paljon ennestään,niin sitä haluaa seurata,et jatkuuko raskaus.

mun pojan vaimo teki monta testiä haamuja ja kävivät viel lapsettomuus asioista puhumassa hemon gynekologille teki sisä tutkimuksen määräsi verikokeisiin (300e) eikä lääkäri ees huomannu et se oli jo raskaana ni sit mun pojan vaimo teki sen testin jossa kerrotaan monellako viikolla olet raskaana ja se näytti että 3-4vko.....vauva tulossa joulukuussa

Alkuperäinen kirjoittaja tuula:
mun pojan vaimo teki monta testiä haamuja ja kävivät viel lapsettomuus asioista puhumassa hemon gynekologille teki sisä tutkimuksen määräsi verikokeisiin (300e) eikä lääkäri ees huomannu et se oli jo raskaana ni sit mun pojan vaimo teki sen testin jossa kerrotaan monellako viikolla olet raskaana ja se näytti että 3-4vko.....vauva tulossa joulukuussa

Voi ku onnellisesti sattui :) Onnea tulevalle mummolle!

Miksi ihmeessä tuhlaatte rahanne noihin epäluotettaviin halppistesteihin! Osta kunnon testi apteekista (Clear Blue) saat varman vastauksen! Suosittelen sitä viiikkonäyttöllistä testiä, tiedät vähän viitettä myös viikoista tai siitä miten hormooni on noussut sinussa....

Alkuperäinen kirjoittaja MIKSI:
Miksi ihmeessä tuhlaatte rahanne noihin epäluotettaviin halppistesteihin! Osta kunnon testi apteekista (Clear Blue) saat varman vastauksen! Suosittelen sitä viiikkonäyttöllistä testiä, tiedät vähän viitettä myös viikoista tai siitä miten hormooni on noussut sinussa....

Sinä et varmaankaan ole kärsinyt keskenmenoista, kemiallisista raskauksista jne.

Alkuperäinen kirjoittaja tytön äiti:

juu nii minäkin tajuan.Varsinki ku kemiallisia paljon ennestään,niin sitä haluaa seurata,et jatkuuko raskaus.

Mulla on takana 10 vuotta yrittämistä, joten on tullut tehtyä toinenkin testi. Mutta jos olen saanut sen haamuviivan, niin odotan pari-kolme päivää, jonka jälkeen teen toisen - samanmerkkisen - jos vuoto ei ole alkanut. Keskenmenoja olen saanut aikaan kolme, siinäpä ne mun aikaansaannokset. Ei se testi siitä positiiviseksi muutu, jos on ollut kemiallinen, eikä siitä myöskään tule negaa, jos on viimeinkin yrittänyt ja onnistunut.

Ajan kanssa sen näkee onko onnistunut, ja uskon vasta kun pää näkyy.. eiks se niin mee ?

Sinä et varmaankaan ole kärsinyt keskenmenoista, kemiallisista raskauksista jne.

No itseasiassa olen! Siksi puhunkin kokemuksen syvällä rintaäänellä. Takana siis 5 vuotta lapsettomuutta, 2 tuulimunaraskautta, yksi kemiallinen ja nyt vihdoin mennään yli puolen välin raskautta :-)

No itseasiassa olen! Siksi puhunkin kokemuksen syvällä rintaäänellä. Takana siis 5 vuotta lapsettomuutta, 2 tuulimunaraskautta, yksi kemiallinen ja nyt vihdoin mennään yli puolen välin raskautta :-)

Niin ja lisään vielä, että juu aluksi minäkin tuhlasin rahani noihin halppiksiin kunnes huomasin kuinka epäluotettavia ne oli! Sitten siirryin niihin clear bluihin ja kertaakaan ei ole ollut väärässä ja vastauksen saa todella ajoissa. Nyt tän raskuden kohdalla plussasin 3+5 päivillä.

paras "testi" on ne omat tuntemukset. itse en kannata raskaustestien tekoa heti kun kuukautiset on päivän myöhässä. Viikko, kaksi kuukautisten myöhästyttyä saa varman plussan eikä tarvii niitä haamuja miettiä ollakko vai eikö olla raskaana. Siihen mennessä on jotakin oireita hyvin suurella todennäköisyydellä tullut ja ainakin itellä se intuitio siihen että olen raskaana. Neuvolaankaan ei tarvii soittaa heti, ehtii myöhemminkin. Itse olen varannut eka neuvolan vasta viikolla kahdeksan ja nyvin on ehtinyt :)

Kuin myös. Ja juuri siksi minä mieluusti käyttäisin rahani halpistesteihin. Koskaan en ole saanut väärää positiivista, tai että testi olisi ollut nega, kun piti olla positiivinen.

Niin ja lisään vielä, että juu aluksi minäkin tuhlasin rahani noihin halppiksiin kunnes huomasin kuinka epäluotettavia ne oli! Sitten siirryin niihin clear bluihin ja kertaakaan ei ole ollut väärässä ja vastauksen saa todella ajoissa. Nyt tän raskuden kohdalla plussasin 3+5 päivillä.

Yhteistyössä