Plussa vai ei?! Apua kaivataan.

Blu
Tein la päiväpissasta pregchekin liuskatestin. Siihen tuli heti sininen selkeä viiva ihan oikeaan paikkaan. Viiva oli ohuempi kuin kontrolliviiva, mutta tosi vahva ja siis eri värinen. Kaksi tuntia myöhemmkn clearbluen digillä sain "ei raskaana"

Mitähän tästä nyt pitäisi ajatella. Mulla on pco-tyyppiset munasarjat ja kierto heittelee aika paljon. Yleensä 32-45, mutta pitempiäkin on ollut. Nyt kp. 25 Ajattelisin ovulaation olleen noin viikko sitten ja siitä asti rinnat olleet arat ja turvonneet.

Teen huomenna aamulla uuden testin, mutta onko kellään kokemuksia siitä että viiva on väärän värinen?
 
Viimeksi muokattu:
Hmm jos se oli väärän värinen niin oli varmaan virheellinen testi sitten. Punaista väriä pitäisi olla että on plussa:/ Toivottavasti oon väärässä ja saat plussan huomenna! Ilmoitahan sit tähän miten kävi :)
 
Blu
Tein siis testin alunperin siksi, että olin lähdössä ulos ja rinnat olivat olleet usemman päivän kipeänä. En sen kummemmin laskenut päiviä siinä vaiheessa. Voihan se olla, että testi reagoi vaikka ovikseen tms. Mulla kun ei oikeen ikinä voi olla varma kierron mitasta!

Tulin päivittelemään, että tein eilen aamupissasta Clearbluen digin "ei raskaana". Ihan vaan jos joku muukin saa väärän värisiä viivoja joskus, niin ehkäpä tämä viesti auttaa.

p.s. Rinnat edelleen kipeät.. olleet kaksi viikkoa. Mutta digiin me luotamme :D
 
Tää on nyt jo hetken vanha keskustelu, mut mä sain samasta liuskatestistä n. kuukausi sit samanlaisen sinisen viivan! Sain myös molempiin liuskoihin viivanpaikat, vaikken koskaan ennen oo saanu kun en raskaana ole ollut :D onkohan nää jotenkin viallinen erä mitä nyt myydään?
Harmi kun ite heitin ne roskiin :(
 

Yhteistyössä