RASKAUSTESTI, ClearBlue apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin kuumeisesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin kuumeisesti

Vieras
Ostin Clearbluen testipaketin, missä oli kaksi testiä. Toisessa näkyi haamunhaamunhaamu (mielestäni..?) ja toiseen piirtyi ihan ohut terävät pystyviiva..
Hain sitten vielä apteekin oman testin ja näytti puhdasta negaa.. Nyt mua häiritsee suunnattomasti että olenko vai enkö raskaana... Ärsyttävää odotusta. Onko muilla kokemusta vastaavasta?

Ostin Clearbluen testipaketin, missä oli kaksi testiä. Toisessa näkyi haamunhaamunhaamu (mielestäni..?) ja toiseen piirtyi ihan ohut terävät pystyviiva..
Hain sitten vielä apteekin oman testin ja näytti puhdasta negaa.. Nyt mua häiritsee suunnattomasti että olenko vai enkö raskaana... Ärsyttävää odotusta. Onko muilla kokemusta vastaavasta?

Siis se mihin pitää piirtyä se plussa samanlevyisillä viivoilla.

Apteekin oma ei taida olla erityisen herkkä testi, ja clear blue n testeillä on monet saanut vääriä haamuja. Eli ei tuosta oikein kai voi päätellä vielä mitään. Odottele ja tee uusi parin pv:n päästä.

[QUOTE="Vieras";25623984]Apteekin oma ei taida olla erityisen herkkä testi, ja clear blue n testeillä on monet saanut vääriä haamuja. Eli ei tuosta oikein kai voi päätellä vielä mitään. Odottele ja tee uusi parin pv:n päästä.[/QUOTE]

Onkohan clearbluen digitaalinen luotettava?

Minä henkilökohttaisesti uskon, että ainakin kiinnittyminen on tapahtunut. Mikä dpo? Uskon, että cb:llä saadaan ns. vääriä positiivisia siitä syystä, että se on niin herkkä. Suurin osa alkavista raskauksista kuitenkin menee kesken nopeasti kiinnittymisen jälkeen. Itse olen saanut juuri tuollaisia kapeita pystyviivoja ja haamun haamuja cb:llä vain silloin kun olen ollut raskaana :)

Minä henkilökohttaisesti uskon, että ainakin kiinnittyminen on tapahtunut. Mikä dpo? Uskon, että cb:llä saadaan ns. vääriä positiivisia siitä syystä, että se on niin herkkä. Suurin osa alkavista raskauksista kuitenkin menee kesken nopeasti kiinnittymisen jälkeen. Itse olen saanut juuri tuollaisia kapeita pystyviivoja ja haamun haamuja cb:llä vain silloin kun olen ollut raskaana :)

Tänään pitäis alkaa menkat ovulaatiolaskurin mukaan. Dpo sitten on kai se 12-14..

CB taitaa tosiaan antaa paljon virhetuloksia :( Apteekin testiin luottasin enemmän mut jos sulla pitäs vasta alkaa menkat ja niitä ei kuulu niin älä menetä vielä toivoa :)

Itse olen aina tehnyt CB:n digitaalisella ja todella tarkka on. Viimeksi testasin 3pv ennen menkkojen oletettua alkupäivämäärää ja siinä missä CB:n näytölle tuli jo teksti "Raskaana 1-2", niin Predictor näytti puhdasta negaa, ei edes haamua tullut. Raskaana kuitenkin oltiin, parin päivän päästä myös toinen liuskatesti (en muista mikä) piirsi viivan.

Itse olen aina tehnyt CB:n digitaalisella ja todella tarkka on. Viimeksi testasin 3pv ennen menkkojen oletettua alkupäivämäärää ja siinä missä CB:n näytölle tuli jo teksti "Raskaana 1-2", niin Predictor näytti puhdasta negaa, ei edes haamua tullut. Raskaana kuitenkin oltiin, parin päivän päästä myös toinen liuskatesti (en muista mikä) piirsi viivan.

Ehkä haen sitten tuon digitaalisen..

Itse olen saanut tuolla testillä juuri sellaisen kapean viivan. En ollut raskaana. Myöhemmin sain vaalean, mutta oikean levyisen viivan, olin raskaana. Apteekin oma on luotettava, ja jos se on nega kun kuukautisten pitäisi alkaa, niin pahalta näyttää. Yritä malttaa odotella pari päivää ellei menkat ala ja testaa sitten jollain muulla testillä.

Tein apteekin omalla aamuvirtsasta ja tulos oli tämä:

Seuraavasta virtsasta, noin 3 tunnin päällä tein CB:llä ja tyulos oli tämä:

Apteekin oma ei ole siis läheskään niin herkkä kuin CB. En heittäisi kirvestä kaivoon vaikka apteekin omalla nega, jos DPO on vasta 12.

haamujen haamu konttailee tuossa lattialla! Samanlailla meni kuin sulla, mutta raskaus olikin siis vasta 4+1. En oikein edes tiennyt milloin pitäisi testailla todella epäsäännöllisen kierron takia. CB digitaalinen näytti raskaana 2-3.

Googlettamalla nyt tuntuu siltä että kaikki ClearBluen testit, joissa plussa muodostuu tarkistusviivasta sekä ohuesta terävästä viivasta, olisivat vääriä positiivisia.. Kuinka usealla tämä kuitenkin ollut oikea plussa..?

Mä todella toivon, että olet raskaana! Siitä huolimatta tulin kertoon, et mä olen saanut väärän plussan just tolla testillä, ja se pystyviiva oli sellanen tosi ohut. Mut niinhän se on, et vasta menkkojen alettua kannattaa heittää toiveet koppaan :)

Googlettamalla nyt tuntuu siltä että kaikki ClearBluen testit, joissa plussa muodostuu tarkistusviivasta sekä ohuesta terävästä viivasta, olisivat vääriä positiivisia.. Kuinka usealla tämä kuitenkin ollut oikea plussa..?

Meiän esikoinen plussattiin reilu 6vuotta sitten, sinä päivänä kun menkat piti alkaa juurikin tuollaisella ohuella terävällä viivalla :)

Meiän esikoinen plussattiin reilu 6vuotta sitten, sinä päivänä kun menkat piti alkaa juurikin tuollaisella ohuella terävällä viivalla :)

Ihana kuulla <3
Yritän täällä olla ajattelematta koko asiaa kun en siihen muutoin vastausta saa kuin odottamalla, mutta silti oli pakko taas nostaa tää ketju, että JOS JOLLAKIN ON TÄRPÄNNYT :)
Teen itelleni kaksplus diagnoosia :D
ps. menkat ei oo vielä alkanu, mutta vähän ikäviä tuttuja oireita välillä tuntuu :(

Yhteistyössä