Hei. Mulla yleensä kierto 25-28. Menkkoja ei ole kuulunut ja tein maanantaina testin kun menkat myöhässä 5 päivää, Onni-merkkisen, aamuvirtsasta ja siihen tuli haamuviiva ( ohjeen mukaan se olisi pos) kylläkin tosin haamu ja vasta 5min jälk, menin labraan samana päivänä ja tein siellä testin( ei kylläkään enää aamuvirtsasta) ja se oli neg. Sitten tein siihen perään david pregnancytest kahtena seuraavana aamuna( tai ainakin tuonne päin oli nimi) ja niissä kanssa haamut, mutta vasta 5min jälk. Tänään menkat jo kierto 36(4+6 nyt vk) ja tein aamuvirtsasta tuon erittäin herkän first sing kasettimallisen testin 10mlU/ml, luotettavuus 99% ja siinä tuli testiajan sisällä taas himmeä haamuviiva, mutta samasta aamuvirtsasta labran testi näytti neg. Eli mihin mä nyt oikein uskon? Lapsia mulla jo on, joten tiedän ainakin ettei mulla ole vielä ollut yhtään alkuraskausoireita, muttei menkkaoireita myöskään. Ainoastaan alavatsassa sellainen paineen tunne. Edelliset raskaudet olen plussannut vk 4+3 ja vk 5. Viimeisin raskaus kaksosraskaus. Onko muilla samoja kokemuksia? Terkkari sanoi, että tk labratesti on luotettavin ja jos ei menkkoja kuulu niin odota vielä 2vk ja sitten uusi testi jos raskaus niin alussa ettei näy, mut kun kotitesteissä ollut haaleat haamut kaikissa 4. :headwall: :ashamed: