Raskaustesteistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minime
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minime

Aktiivinen jäsen
06.07.2007
1 279
0
36
Elikkä, mun on ihan pakko kysyä täältä kun en tunnu saavan minkäänlaista vastausta. Ja teistä jokainen on plussannut! :) Onnea siitä!

No itse aiheeseen. Tein kotitesti.fi-sivulta tilatun raskaustestin kp 30/31
(semmonen 10IU), ja siihen tuli testiajan sisällä Tosi Haalea Haamu. Siitä innostuneena lähdin apteekkiin ostamaan uutta testiä. Se oli sellanen b-sure, herkyys 25IU. No hätähousuna tein sen tietenkin tänä aamuna eli kp 31/31. Luulin jo että se on plussa, koska heti kun pissa alkoi imeytymään tikkuun niin siihen testiviivan kohdalle tuli tosi selvä viiva??? Joka melkein saman tien HÄVISI! Siis mitä :o Sitten siihen jäi joku viivanpaikkaa muistuttava viiva, jossa hyvällä mielikuvituksella voi nähdä "vilkkuvan vaaleanpunaista". Onko teillä ollu tämmösiä kokemuksia?

OLISIN erittäin onnellinen jos osaisitte auttaa mua. Pitäis vielä maanantaille sinnitellä ennen kun testais uudestaan ja tuntuu että hulluksi tulee!

Se on ihan hyvä odottaa pari pv jolloin tuloksen luulis vahvistuneen jos tuo haamu oli se oikea +. Sillä ei sinällään ole väliä onko viiva vahva vai haalea, mulla mahassa potkii haalean haalea haamu. Sekin on mahdollista että haamu ei koskaan vahvistu vaikka on raskaana.

Juu mä teen huomenna uuden testin, tai sitten tiistai aamuna. Mut hyvältä näyttää siinä mielessä ettei menkat oo alkanu, eikä oo oireitakaan sinne suuntaan. Jos jollain muullaki kokemusta niin kertokaa!:)

Mä testasin eka kaksi kertaa haamua, viikon välein. Ne oli ulkomaalaisia testejä. Kotiin tultuani ostin kaksi viikkoa (!!) myöhemmin apteekin raskaustestin (joka paljo halvempi kun hyllystä) ku menkkoja kuulunu vielkää ja yllätykseksi siihen tuli heti vahva viiva kumpaakin ikkunaan, kun viikkoja oli jo 5!!! Kantsii ottaa aamupissasta varmuuden vuoksi ku mä oon ainaki sellanen kaivo ja sieni että pissalla tuli käytyä ennen raskauttakin parin tunnin välein. Tsemppiä ja ennen kaikkea KÄRSIVÄLLISYYTTÄ!!!
Böanca ja Boxi 14+3

Yhteistyössä