raskaustesteistä kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaanako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaanako?

Vieras
Kuinka paljon hinta eroa on apteekissa myytävien ja esim. mammaksilta tilattavien raskaustestejen välillä??Mitä esim.digitaalinen testi apteekissa maksaa?Ja puikot?Mä asun täällä korvessa ja oon viikonloppuna menossa kaupunkiin niin voisin samalla käydä apteekissa ostamassa testejä mut jos ne on suht samoissa hinnoissa kuin esim.mammaksilta tilattuna niin sit se on ihan sama tilata kotiin asti... kiitos vastauksista!

apteekissa yks normaali puikkotesti maksaa ainakin täälläpäin 6,9e. Digitaalisista en tiiä, varmaa jotain päälle 10e ainakin.
Ite aina tilailen raskauskeijusta liuskatestejä. Esim 11 testiä sain 11 eurolla. (10kpl=10e, postikulut 1e ja yhden saa kaupanpäälle)

"vieras" ehkä kaikki ei tuu kerrasta raskaaksi ja sitä joutuu yrittämään pidempään jolloin on halvempaa ostaa kerralla useampi testi, no tuskimpa sä näsitä ymmärrät...

"noh" kiitos vastauksesta:)

Onks jollain tarkempaa tietoa ton digitaalisen testin hinnasta?

[QUOTE="vieras";23163295]mihin helkuttiin sä tarviit 10kpl:tta raskaustestejä??? kun se yks riittää.[/QUOTE]

Kerronko mihin tarvin? No siihen että kierto menee miten sattuu ja välillä kuukautiset on MONTA KUUKAUTTA pois ilman että olen raskaana, välillä taas ihan normaalipitunen kierto, ja viimeksikin meni reilusti yli vuosi tulla raskaaksi.

Niin kerro mulle miten tuossa yksi riittää?Vai meinasitko että testaan sitten vasta kun maha rupeaa kasvamaan??