raskauspahoinvointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmy83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emmy83

Aktiivinen jäsen
20.10.2008
3 182
0
36
Loviisa
tää on ihan kamalaa. Mä en ees muista että esikoisesta ois tullut tälläisia pahoinvointi kohtauksia... :x :x

Niin sori vali vali.. niin harva tietää tästä vielä että pakko jossain valittaa

Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
miten te ootte kestänyt? ei muuten mitään mutta pitää tuon esikoisen kanssa jaksaa päivät touhuta kun mies töissä..

Ei se esikoinen mene pilalle vaikka välillä vaan makaisit sohvalla ja katsoisitte telkkaria. Voit ottaa iisimmin, ei tarvi olla superäiti. Muista syödä säännöllisesti ja terveellisesti, pidä jotain keksejä/hedelmiä/muuta naposteltavaa ulottuvilla niin helpottaa. Ja muista juoda kunnolla. Se on helvetillinen olo kun kuivuus vaivaa vielä pahoinvoinnin päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
miten te ootte kestänyt? ei muuten mitään mutta pitää tuon esikoisen kanssa jaksaa päivät touhuta kun mies töissä..

Ei se esikoinen mene pilalle vaikka välillä vaan makaisit sohvalla ja katsoisitte telkkaria. Voit ottaa iisimmin, ei tarvi olla superäiti. Muista syödä säännöllisesti ja terveellisesti, pidä jotain keksejä/hedelmiä/muuta naposteltavaa ulottuvilla niin helpottaa. Ja muista juoda kunnolla. Se on helvetillinen olo kun kuivuus vaivaa vielä pahoinvoinnin päälle.

kiitos. =)

Juu pitää ens viikoksi käydä kaupassa ostamassa helppo asyötävää, jos vaikka joka tunti yrittäis jotain syödä niin ei tulis näitä hirveitä oloja näin usein...

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:

tässä on kiva sävy, käsketään syömään terveellisesti ja ehdotetaan keksejä välipalaksi. sopis mulle. suklaakeksit <3

:)

Kannattaa koittaa syödä pahoinvoinnista huolimatta, edes jotain. Mulla pääsi tulemaan yhdessä vaiheessa kierre, että en syönyt kun olo oli kamala ja kaikki suussa teki oksennusrefleksin(jopa hammasharja tai vesilasin reuna huulilla) ja neuvolassa sitten sanoi että pahenee vaan olo kun verensokerit laskee, ylläpitää pahaa oloa sekin.
Mut mulla tosiaan oli hurja pahoinvointi, ihmettelen miten sain edes sen 8kg painoa nousemaan :/

Yhteistyössä