Raskauspahoinvointi ILLALLA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sone

Vieras
Onkos kellään muulla näin?

Mikähän olis joku hirveen hyvä keino kuvotuksen ja närästyksen ja satunnaisen oksentamisen lieventämiseen?

Onneks aamul ei ole niin paha.

Mulla oli esikoisesta 24 h pahoinvointi, pahimpana illalla. Kesti puoleen väliin ja sitten loppui kuin seinään.

Mulla auttoi vesi, jossa sitruunamehua, porkkanat ja mandariinit silleen tiheesti popsittuna.

Mulla on kaikissa raskauksissa ollut se pahoinvointi iltapainotteista sen verran, mitä sitä on ollut.
Keskimmäinen oli pahin ja silloin oli jatkuva kuvotus, mutta nyt taas se alkuajan ällötys osui aina iltaan.

En osaa sanoa, mikä auttais. Mulla ne oli ananas ja vesimeloni, mutta sehän riippuu ihmisestä, kaikilla ei auta mikään.

Täällä kans tuntuu olevan tuota öklöä olo 24 h/vrk ja pahimmat olot ajoittuu iltaan ja yöhön :o Herään monta kertaa yössä siihen öklöön oloon ja en meinaa saada unta enää uudestaan...

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
mulla huono olo silloin alkuraskaudessa painottui iltaan. Apua oli karvaisista , jäisistä mehuista mm puolukka yms . Sekä hampurilaisia ja hernekeittoo tuli syötyy. :p

mulla kans pahoinvointia illalla, eikä tosiaan tuu mieleen syyä mitää hampurilaisia :O hyi.. miten ne menee edes alas jos oksettaa?

Yhteistyössä