Mä olen rv 19 ja edelleen on paha olo, oksentelu on tosin vähentynyt huomattavasti rv 12 jälkeen. Siinä rv 6-10 oli pahimmillaan ja heräsin jopa yöllä siihen että nyt lentää ja paineella, kivat oksuraidat jäi seinään kun syöksyin sängystä vessaan useamman kerran. Keksejä oli yöpöydällä ja pillimehuja, se pillimehun juonti ennen ylösnousua helpotti ainakin sen verran, että mahassa oli jotain oksennettavaa jos (ja hyvin usein kun) oksu tuli, ei tarvinnut kitkerän makuisia mahahappoja oksentaa. Mutta muuten neuvoni on seuraavanlainen: Juo ja syö ihan sitä mitä mieli milloinkin tekee. Itse söin hyvällä omalla tunnolla esim. valmislihapullia, kun niitä teki mieli ja alas menivät. Usein maistui tomaatti ja tomaattipitoiset ruuat, kuten lasagne tai pasta ja tomaattikastike. Ihan outojakin mielitekoja oli. Jos edes jokin päivän aikana pysyy sisällä, niin sitä on syötävä. Nyt kun raskausviikkoja on jo enemmän, pystyn syömään melkein mitä vaan, ruokavalio on hieman terveellisempi kuin alussa. Vitamiinilisä helpottaa omaa oloa, jos tuntuu että vauvalle ei jää ravinteita. Ja kotoa poistuminen tosiaan auttaa, vaikka kamalalta tuntuisi, niin kun pääsee vähän eri ympäristöön, niin saattaakin saada alas jotakin pientä. Itse kävin jopa ravintolassa syömässä (kotimatkalla tosin oksensin autoon). Mehujäät helpottaa ainakin oksennuksesta arkaa kurkkua.