Raskauspahoinvointi alkoi 6.viikolla, kesti muutaman päivän ja loppui melkein kuin seinään, onkohan kaikki hyvin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viivi

Vieras
Käsittämätöntä, kun pahoinvointi alkoi 5+6 tosi voimakkaana ja nyt seitsemännellä viikolla helpotti lähes ihan kokonaan. Voiko kaikki olla hyvin? Onko kellään kokemusta näin lyhyestä pahoinvoinnista? Eka raskaudessa oksensin monta kuukautta, sillä tämä nyt mietityttää...

Vaikeeta sanoa, itellä ei ole pahoinvointi loppunut,kuin vasta viikoilla 15->. Mutta olen kyllä kuullut,että voi loppua ja tulla takas. Toivotaan että kaikki olis ok.

Mulla oli edellisessä raskaudessa pahoinvointia vain pari päivää (en nyt muista mikä rv oli kyseessä) ja kaikki oli ihan kunnossa. Eihän kaikilla ole pahoinvointia ollenkaan.

Lisään vielä, että nyt toista odottaessa koko raskaus on ollut tosi erilainen kun eka! Liikkeetkin on tuntunut myöhemmin kun ekalla, vaikka yleensä on toistepäin.

En aio nyt huolestua, on tämä niin uskomatonta, kuitenkin tietyt ruuat ällöttää jne., mutta mitään varsinaista huonoa oloa ei ole. Kauhea oksennusolo kesti vain vajaan viikon, tosin voi tulla takaisin, mutta en mieti sitä nyt.

Mulla oli vkoilla 6-7 hirveät olot, pää pöntössä oksensin. Sit se helpotti (välillä etoo vähän, mut ei okseta), ja ultrassa kaikki oli kunnossa viikolla 9 joten voi ne helpottaa näköjään!

Mulla kävi kanssa niin että huono-olo kesti vain 2-3 pv ja sitten loppui. Silti kaikki on ollut hyvin, sillä sen jälkeen on käyty sekä ultrassa että sydänääniä kuuntelemassa. Nyt jo rv 12 aluillaan :)

Yhteistyössä