raskausoireketju(mahd.)

  • Viestiketjun aloittaja kuumeilija
  • Ensimmäinen viesti
möllix
Viime kierrossa jotain oireita, mutta en silti raskaana:
-rinnat arat
-alamahassa nippaili ym.
-luulin, että maha turvoksissa
-nuhanen olo(ehkä vaan flunssaa...)
-välillä vähän väsytti

Silloin, kun aloin esikkoa odottamaan olin todella! väsynyt, ruokahalu ehkä vähän lisääntyi ja ihan pieniä tuntemuksia mahassa ja tais rinnat olla kipeät. Jaa niin ja menkkaoireita ei sitten tullut ollenkaan
Nyt sitä aina miettii, että jospa olisinkin taas raskaana. Vauvakuume vaan pään sekoittaa ja kuvittelee noita oireita. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 17:09 Hiiviö kirjoitti:
Hmm, mulla on nyt ollut väsymystä ja hermot vähän kireellä... Myös pissalla pitää käydä joka yö ja kylmä, oikein kunnon väristyksiä välillä. Nippailee masusta, erityisesti tosta oikealta puolelta.

Mutta menkkakipuilua ollut nyt muutama päivä ja lämmöt 35,5-36 (mulle ihan normaalia), mutta ei siis koholla.... Joten joten...

Ensi viikon lopulla pitäisi menkkojen alkaa.... Katsotaan :whistle:
Menkat ei ole vielä alkanut, mutta eipä ole enää oikeastaa oireita, ei suuntaan eikä toiseen. Menkkakipuja on, mutta on nyt jatkunut jo melkein 2 viikkoa ja lämmöt heittelee 35-36,5... Lauantaina testaan jos ei sitä ennen ala. Nyt kp 25/26-28
 
lemission laiskana
ennenkuin plussasin oireita olivat

- aamuinen yökkäily esim kävellessä vain yökötti
- jos nosti jotain raskasta niin vihloi alavatsaan
- alakuloisuus
- pikku veritippa housuissa ilmeisesti kiinnitysvuotoa
- tunne että menkat alkaa nyt

plussaamisen jälkeen
- jatkuva pissillä ravailu, ei kyllä ennen plussausta yleensä semmoista ole
- tissit on kipeät, turvonneet, muuttuneet nännit ruskeammiksi
- nivuskivut
- oksentelu
-päänsärky
- painontunne häpyhuulissa ja mahassa
- ummetus
- närästys
- suonenveto
- hormonikiukut
- menkkamaiset juilimiset.
- unisuus

näitä on tullut tähän asti ja nyt viikkoja 13+4

-lemission ja hippula -
 
OireitaOlisiVaaviaEi
Täällä olisi oireita vaikka pataljoonalle smurffeja \|O :kieh:

Menakt vaan tuli ja meni joten uutta kiertoa putkeen taas.....

Niin sit listaa joku kaipaili:

* Mahaturvotus/tissiturvotus
* Mielealavuoristorata
* Jatkuva nälkä
* Tiuha pissimistarve
* Kipristelyä alamasussa/painetta/painon tunnetta
* Äklötystä, varsinkin iltaisin/aamuisin
* Napa kutiaa
* Menkkaoireita vaikka kp 7 tai 8.... Vuoto loppui jo su joten ei ihan oviskaan voi olla...kai...
 
HELP ME
Oon uus täällä mut toivottavast joku osais auttaa..

Testasin toissapäivänä haalean plussan. Mulla on ollu ihan normaaleihin oireisiin liittyviä nipistelyjä ja pientä vihlontaa. MUt tänään on sattunu alavatsaan ihan TUSKAsen paljon!!..pahempaa vielä kun menkkakivut jotka nekin hirveet. Voiko tää olla enää normaalia?? Pelottaa ihan hirveest että tapahtuu jotain.. Niin ja tänään kun yritin käydä vessassakin niin ei voinu pusata yhtään kun vihlo ja sattu kohdun seudulle niin paljon.

Kiitos jo etukäteen jos joku osaisi auttaa :)

..oon vaan aikas paniikissa... :'(
 
Hei, jos sulla on tosi kovat kivut, mene ihmeessä lääkäriin, ettei vaan olisi kohdunulkoine raskaus! Toivotaan tietty ettei ole! :hug: En nyt haluu missään nimessä olla pessimisti tai pelotella, jos kipu ei oo kauheen kova, voi liittyä ihan normaaliin kohdun venymiseen alkuraskaudessa! Onnea muute haamusta!! Kylä se siitä vahvistuu!! :flower: :heart: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 20:34 HELP ME kirjoitti:
Oon uus täällä mut toivottavast joku osais auttaa..

Testasin toissapäivänä haalean plussan. Mulla on ollu ihan normaaleihin oireisiin liittyviä nipistelyjä ja pientä vihlontaa. MUt tänään on sattunu alavatsaan ihan TUSKAsen paljon!!..pahempaa vielä kun menkkakivut jotka nekin hirveet. Voiko tää olla enää normaalia?? Pelottaa ihan hirveest että tapahtuu jotain.. Niin ja tänään kun yritin käydä vessassakin niin ei voinu pusata yhtään kun vihlo ja sattu kohdun seudulle niin paljon.

Kiitos jo etukäteen jos joku osaisi auttaa :)

..oon vaan aikas paniikissa... :'(
mulla kanssa alkuviikolla niin kauhea kramppi? alavatsassa.Paljon pahemmat kun menkkakivut... mies meinas soittaa jo ambulanssin? kun 'kohtaus' meni ohi ei sen jälkee tullu enää.kp nyt 26/28? en ole testiä tehnyt vielä... muita oireita: rinnat ollu viikon todella kipeät ja turvonneet, vihlontaa alavatsassa kun nousee tai yskii,alaselkä jomottanut monta päivää, valkovuotoa. ja jotenkin sellanen olo että tärpännyt on, mutta kun sitä niin toivoo tulee ihan hulluksi ja kuvittelee kaikkea!
toivottavasti meillä ei mitään vakavaa, mulla vielä se mahdollisuus että menkat alkaa :'( toivottavasti molemmilla kaikki hyvin ja loppuun asti menevä raskaus!! :heart:
 
Nainen 82
Plussasin viikko sitten ja nyt siis 6 rv menossa. Neljännestä kierrosta tärppäsi ja mulla oli kolmella kierrolla kaikenlaisia mahdollisia oireita, mutta tärppikierron oireet erosi edellisistä oli:

alavatsassa kuumotus oikealla puolen

paleli kovasti ja väsytti

intuitio, että nyt on tärpännyt

Niihin aikoihin, kun menkat piti alkaa, oli kyllä tuon "kuumotus" tuntemuksen lisäksi samantapaista kipua hieman kuin menkkojen alkaessa, joten ehdin jo ajattelemaan että täti tulee, mutta ei.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 20:39 Hiiviö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 17:09 Hiiviö kirjoitti:
Hmm, mulla on nyt ollut väsymystä ja hermot vähän kireellä... Myös pissalla pitää käydä joka yö ja kylmä, oikein kunnon väristyksiä välillä. Nippailee masusta, erityisesti tosta oikealta puolelta.

Mutta menkkakipuilua ollut nyt muutama päivä ja lämmöt 35,5-36 (mulle ihan normaalia), mutta ei siis koholla.... Joten joten...

Ensi viikon lopulla pitäisi menkkojen alkaa.... Katsotaan :whistle:
Menkat ei ole vielä alkanut, mutta eipä ole enää oikeastaa oireita, ei suuntaan eikä toiseen. Menkkakipuja on, mutta on nyt jatkunut jo melkein 2 viikkoa ja lämmöt heittelee 35-36,5... Lauantaina testaan jos ei sitä ennen ala. Nyt kp 25/26-28
No niin eli eilen tuli haalea viiva testiviivan viereen :D Huomenna vielä testaan oman mielenrauhan vuoksi että tulee vahvempi, mutta siis :D :whistle: :D :'( :D
 
mari- 83-
hei.. ihana kun on tällänen sivusto.. saan edes vähä tietoo.
elikkäs mä olen jättäny pillerit toukokuussa pois ja nyt on sitten yritetty aika ahkerasti. viimeksi menkat ollu elokuun lopussa. jotain ihme oireita on.. maha turvoksissa.. tissit arat ja tuli hieman kirkasta nestettä, väsymystä, pientä lämpöä välillä, vihlontaa alavatsassa.. olisiko nämä raskausoireita? toivottavasti! :) testasin viime kuun 26pvä ja sillo negaa näytti. nyt en ole vielä "uskaltanu" testata kun pelkään että en olekkaan raskaana, ihana unelmoida. mikä testi olisi apteekista hyvä ostaa että näkisi varmasti? kiitos jos joku vastaa!
ONNEA KAIKILLE YRITTELIJÖILLE JA TOIVOTAAN PLUSSAA KAIKILLE!
 
On tullut luettua viimeiset kolme viikkoa aika aktiivisesti näitä juttuja, koska itsellä ollut selkeitä oireita -ja nyt siis tänä aamuna vasta kp39/? tuli PLUSSA!!!!!!!!!! Ennen sitä kolme negaa takana.

Onnellinen ja hassu olo...

Mutta niistä oireista siis.
-vatsan älytön turvotus, ihan kuin jalkapallo noin parin vkon ajan
-rinnat aristavat ja tosi herkkänä
-etovaa oloa sillon tällön, ruoka auttaa huonoon oloon
-TODELLA väsynyt olo
-mielialojen selkeää vaihtelua
-runsaampaa valkovuotoa, rusehtavaa/vaalenpunaista viivaa seassa aika ajoin
-paineen tunnetta ja nippailua&vihlontaa vatsassa

Että ihan vaan tiedoksi kuumeilijoille ja samassa tilanteessa olijoille.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 14:46 plussa kirjoitti:
On tullut luettua viimeiset kolme viikkoa aika aktiivisesti näitä juttuja, koska itsellä ollut selkeitä oireita -ja nyt siis tänä aamuna vasta kp39/? tuli PLUSSA!!!!!!!!!! Ennen sitä kolme negaa takana.

Onnellinen ja hassu olo...

Mutta niistä oireista siis.
-vatsan älytön turvotus, ihan kuin jalkapallo noin parin vkon ajan
-rinnat aristavat ja tosi herkkänä
-etovaa oloa sillon tällön, ruoka auttaa huonoon oloon
-TODELLA väsynyt olo
-mielialojen selkeää vaihtelua
-runsaampaa valkovuotoa, rusehtavaa/vaalenpunaista viivaa seassa aika ajoin
-paineen tunnetta ja nippailua&vihlontaa vatsassa

Että ihan vaan tiedoksi kuumeilijoille ja samassa tilanteessa olijoille.
annoit vähän toivoa vielä...testasin äsken negan, kp tosin vasta 28.
oireet samoja kun sulla, pää tässä odottelussa hajoaa ja usko loppuu.
 
Mari- 83-
kyllä ne oli raskausoireita... tänä aamuna testasin PLUSSA tuli!
onneksi sai nyt selvyyden tähän turvonneeseen mahaan..
Onnea kaikille yrittäjille! PLUSSA ONNEA!+++++
=)
 
emmppu18
onnea plussanneille ja sitä toivoville !! :flower:

itsellä nyt kp 33/28-30. Ja epätoivoista toivoa löytyy täältä kyllä huh-niin paljon!
vielä en uskalla testata, haluan ennemmin elää hetken jännityksessä.. ja on niin monesti jo tullut pettymyksiäkin..
mutta siis, mun oireita:

-tosi vilu koko ajan
-väsyttää enemmän kuin normaalisti, 24/7.
-pissattaaaa
-alavatsassa tuntuu outoa nipistelyä, mitä en oo aiemmin tuntenut.
-kuumeinen ja flunssainen olo.
-finnejä tullut leukaan ja muutama muuallekin.
-masu ihan pallona, semmoinen pinkeän iso, myös paineen tunnetta.

Tossa ainakin yleisimmät mitkä nyt tuli mieleen, kaikkihan noi oli samoja mitä muillakin. Voi että, kun on taas toiveet korkealla, toivottavasti en tipahda karusti
:/
ilmoitellaanhan kaikki heti uutisia, et plussaa vai ei :)
 
höpsöttelijäkö
Onnea plussanneille!!!! :flower:

Mulla nyt vajaan viikon ajan ollut seuraavanlaisia oireita:

-mahaa viiltelee ja nipristelee, välillä tuntuu ihan menkkakivuilta. (Kivut kuitenki aika laajalla alalla??)
-Lämpö välillä ollut päälle 37, heittelee kuiteski aika paljon
-välillä ihan tuskasen kuuma ja kohta voikin olla tosi kylmä
-pissattaa, mutta ei kauheesti tuu kun pääsee vessaan asti.
-viime yönä heräsin tajuttomaan janon tunteeseen. Kävin
juomassa -runsaasti- sitten pissalle ja kun pääsin sänkyyn alkoi oksettaa :)
-päätä välillä pakottaa ja yöllä tukkoinen nenä
-ja nännit tosi arat. Joskus sattuu vaikka ei mikään osuiskaan

Tuntuu kuitenki ihan mahottomalta että voisinko tosiaan olla raskaana!! Jätettiin vasta e-pillerit pois.. Voiko tällaisia oireita tulla sen takia???? Kuulin tuolla toisella palstalla pillereiden vieroitusoireista?

Hirveetä tää oottelu!! Välillä on ihan varma olo, että kyllä siellä jotain on ja sitten taas tuntuu että mitäs tässä höpsöttelen..

Onnekkaita tuulia!!! :D
 

Yhteistyössä