Minä: 9.10 alkoi menkat.. :/ ei ollut tosin normi menkat mutta kesto oli sama kuin normaalikierrossakin. mutta hätä ei ole tämän näköinen nyt olen uudessa kierrossa ja elän kp22/24 ja testin aion tehdä tänä aamuna eli keskiviikkoaamuna.. jännittää! Sillä "menkkaoireita" on ollut kohta viikon.. Oireitakin löytyy: todella hurjasti lisääntynyt valkovuoto, nivusten kipeytyminen, kyljet kipeänä ja hiukka alaselkäkin sekä maha turvonnut kun farkut puristaa.. hmm.. väsy olo koko ajan.. Ja tietty yöt menee valvoessa kun päivät nukkuu :/
Niin ja koko ajan kuuma. Meillä ikkuna kokonaan auki öisin, isäntä kahden peiton alla, ja minä peitto kainalossa
Niin ja jokin hormooneissa on sekaisin koska tekis taukoamatta mieli heilutella peittoa. Meillä isäntä jo uhannut lähtee pitkälle reissulle yksin, jos en jätä hänen sukukalleuksiaan rauhaan!!
Diibadaaba..
Vaikka tosin normaalistikin haluaisin joka päivä, meillä vaan mies pihtaa
En saa kuin max 4kertaa viikossa! Aargh, turhauttavaa!
Ovisplussa tuli kp8 eli 14päivää sitten
Näyttäis siltä että mun entinen säännöllinen 34päivän kierto on lyhentynyt 24päivään. Sikäli ihan hyvä niin tietäisi heti kuukautisten loputtua bongata ovista.
Tälläistä tänne. Täytynee katsella aamulla se testi ja perjantaina viimeistään tulla ilmoittamaan tuliko täti. Ja mulla kun AINA ollut säännöllinen kierto. Ei edes stressi pidä tätiä poissa...
Niin ja olin lukevinani suomi24:sta että Jenuski olisi plussannut, mutta luulen että huijasi siellä koska ei ole tänne ilmoitellut
Mutta minulle sama
amalia81 Myös sinullekin piinaaville päiville hurjasti plussatuulia! Odottavan aika on pitkä
Meillä yk27 meneillään, kai. Yk:t alkaneet 04/05.