Raskausoireista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm...

Vieras
voiko raskauspahoinvointi alkaa ennen testin tekoa? noin 4pv päästä pitäisi kuukautiset alkaa, nyt pari päivää pitkin päivää oksettanut ja maha "metelöinyt" :D

Mulla tästä toisesta alkoi oireet n. 4-5 päivää ennen oletettua menkkojenalkamispäivää. Palelua, kuvotusta, vatsan nippailuita, menkkakipuja, väsymystä... olin jo testipäivänä 99% varma että plussa tulee ja niin tulikin.

Peukut pystyssä että tärppää :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tosiaan toivon että olis tärpännyt :) minulla kanssa myös palelua!

Se oli mulla se selkein minkä perusteella olin jo aika varma plussasta :D silloin oli nimittäin helteet ja mä normaalisti nukun alasti, mutta silloin nukuin flanellipyjamassa :D niin ja närästystä oli myös silloin alussa ja mua ei oo koskaan närästänyt muuta kuin raskaana ollessa

sitä vaan vielä, ku esikoisesta alkoi vasta rv 14 pahoinvointi. mutta voisko vaikuttaa jotenkii ku on eri miehen lapsi, ehkä toivon vaan liikaa että olis tärpännyt. :O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sitä vaan vielä, ku esikoisesta alkoi vasta rv 14 pahoinvointi. mutta voisko vaikuttaa jotenkii ku on eri miehen lapsi, ehkä toivon vaan liikaa että olis tärpännyt. :O

Mulla ei esikoisesta ollut pahoinvointia missään välissä eikä muutenkaan mitään tollasia oireita koko raskausaikana oikeestaan

Mulla ei ole ollut juuri ollenkaan pahonvointia, etovaa oloa joskus ja kolme lasta. Äidilläni ja siskollanikaan ei pahonvointia. Ei se ole mikään raskauden mittari tuo pahoinvointi. Hyvä olo on paljon mukavampi odotusaikana. :)

Yhteistyössä