Onko normaalia, että toisina päivinä etoo ihan hirveästi ja toisina ei lainkaan? Itsellä ollut etovaa oloa vähän yli viikon ja tänään ei mitään. Rintoja aristaa välillä ja välillä taas ei. Alkuraskaus rv 6 menossa ja syke nähty jo. Pelottaa vaan tuo etomisen katoaminen.