Raskausoireiden vaihtelevuus

Vauvaa_vailla

Uusi jäsen
09.04.2015
6
0
1
Onko normaalia, että toisina päivinä etoo ihan hirveästi ja toisina ei lainkaan? Itsellä ollut etovaa oloa vähän yli viikon ja tänään ei mitään. Rintoja aristaa välillä ja välillä taas ei. Alkuraskaus rv 6 menossa ja syke nähty jo. Pelottaa vaan tuo etomisen katoaminen.
 
Ihan normaalia :)
Mulla on joka raskaudessa oireet menny on/off. Jopa tissikipu voi ailahdella. Yks pv etoo ja väsyttää ja toinen pv on nälkä, kaikki maistuu ja olo on pirteä. Joka kerran "ihmettelin " tätä samaa kunnes muistaa että ainiiiii.. :D
 

Yhteistyössä