Raskausoireet vs kuukautisoireet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja W.we
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

W.we

Tunnettu jäsen
10.09.2018
1 142
810
113
33
Mistä tunnistatte raskautumiseen ja mistä kuukautisiin liittyvät oireet?o_O

Luin tuon kaksplussan listan raskausoireista ennen plussaa ja melkein kaikki sopii oksentelusta lähtien tavalliseen kuukautisten alkamiseen, paitsi niiden pois jääminen? :rolleyes:

https://www.kaksplus.fi/raskaus/raskausoireet-ennen-kuukautisten-poisjaantia-katso-kattava-lista/

Kokemuksia mistä itse tunnistitte mitkä olivat niitä plussaan johtaneita oireita ?
Onko se sitten vain tuo viimeisen kohdan the fiilis :D
 
No selkein on ollut se "fiilis".
Mutta itselläni ainakin väsymys on ekoista viikoista alkaen ollut niin jäätävää, että sitä on ollut vaikea olla huomaamatta.
 
Mulla ei ollu mitään dpo oireita, muuta kuin väsymys.
Ennen menkkoja vituttaa koko viikon:ROFLMAO: ja olen tosi kärttyinen. Ehkä se oon vaan minä:whistle:.

Allekirjoitan sen suuren väsymyksen. Se pamahtaa päälle viimeistään 5+0. Pahoinvointi tuli oikeastaan vasta 6+0 viikolla.
 

Yhteistyössä