Raskausoireet ja minkälaiset??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

utelias

Vieras
Sellasta kyselisin että te jotka ootte joskus plussaneet että miten aikaisin ja minkälaisia oireita teillä oli? Onko jollakin tullut oireita heti ovulaation jälkeen..onko se edes mahdollista niin aikaisin?

Kyllähän jotkut väittää että oireita olis heti ovulaation jälkeen muttei mulla kyllä ole kummallakaan kerralla oireet alkaneet kuin vasta muutama päivä ennen menkkojen oletettua alkamista ja silloinkin lähinnä "oireili" kipeinä rintoina jotka on kyllä kipeät olleet jokaisessa raskaudettomassakin kierrossa. Varsinaiset raskausoireet alkoi molemmissa raskauksissa siinä rv 6-7.

Mulla tuli voimakas halu haistella kaikkea! Yks kaks kaikki tussit ja liimat alkoi "tuoksua" niin hyville. Pyörävarastosta ja kellarista mua ei meinattu millään saada pois! Tämä ja sitten tietysti tissikipu alkoi ku menkat oli n. 2viikkoa myöhässä.

Mulla oli vain omituinen olo rv 5 tienoilla. Olin varma että olen raskaana. Viidestä raskaudesta, neljässä olen ollut varma että olen raskaana, ennen kuin testi näytti plussaa. Olo on siis höttönen, hieman huonovointinen, pikkuisen utuinen.

Yhteistyössä