Raskauskiloista eroon, kuinka nopeesti?

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
?
Paljonko teillä oli lähtenyt siinä vaiheessa kun vauva oli alle kuukauden ikäinen? Mulla on lähtenyt vain 9kg jonka jätin jo sairaalaan. Ei tunnu kilot enää lähtevän. Pitäisi aloittaa edes kävely vaunujen kanssa mutta eihän noihin -17 pakkasiin voi lähteä näin pienen kanssa. Luotin siihen, että imetys tekisi tehtävänsä, mutta eipä se näytä tehoavan. En uskalla aloittaa kunnon treenaamista (salilla, jumppaa jne) ennen kuin vasta jälkitarkastuksen jälkeen. Siihen on vielä kuukausi :/ Raskauskiloja on vielä 11 jäljellä joten töitä on tehtävä. Onko muita joilla kilot tuntuu karisevan hiiiiiitaaaasti?
 
sunflower20 harmaana
Raskauskilot edelleen, kerätty vuodesta 2007, yritetty tiputtaa mutta heikolla menestyksellä. Sitten tuli toinen raskaus ja se vaati muutaman ylimääräisen kilon jatkoksi ja niitä nyt on kanniskeltu vuosi tässä (ihan pian vuosi) ja ehkä muutama kilo kerätty vielä lisää.
Siis voi voi...
 
Minulla kiloja tuli 7. 5 kiloa jäi synnärille ja loput 2 olivat myös lähteneet 5 vuorokauden kuluttua synnytyksestä. imetyksen takia tippuu nopeastikin, jos syö terveellisesti. Nyt painan vähemmän kuin vuosiin (3 kiloa vähemmän kuin mitä lähtöpaino oli ennen raskautta), vauva on 1,5kk. Kroppa ei kyllä silti ole ihan priimakunnossa, kun vatsanahka on löysä, mutta eiköhän sekin siitä ajan kanssa.
 
itseasiassa en oo seurannu sitä kuinka nopeasti on lähtenyt, mutta viimeksi, kun punnitsin itseni (vauva tais olla 5kk), oli jo 3kg alle lähtöpainon. Painoa tuli raskauden aikana 11kg. Ja en oo laihduttanut tai yrittämällä yrittänyt pudottaa. Imetystä varmaan saa kiittää. Kyllä se paino sullaki varmaan pikkuhiljaa tippuu =)
 
vieras
mulla myös tippunut hitaasti tai alkuun lähti nopeaa mutta sitten hidastui. Nyt ei millään meinaa lähteä että ihan tosissaan saa tehdä töitä jotta ne lähtevät. Imetys ei ainakaan minulla vaikuta mitenkään.
 
vieraana
Mulla on tullut n. 15 kg eri raskauksissa, ekasta lähti n. kuukaudessa kaikki kilot ja sitten vielä 10 kg imetysaikana. Toisista mennyt 2-6 kk eli hitaammin lähteneet.
 
pink
Raskaudesta +13kg, nyt täysimetys, päivittäiset vaunulenkit + terveellinen ruokavalio ja KAIKKI kilot grammalleen tallella ja älytön v*****s omasta ulkonäöstä. Ei ole kivaa ei. :( Vauva nyt 5kk.
 

Yhteistyössä