Raskausesti.. onko risa? (kuva)

  • Viestiketjun aloittaja äh
  • Ensimmäinen viesti
äh
Eli kuuluuku tuon kontrolli viivan olla myös noin haalea vai onko testi jotenkin viallinen? Testata saisi vasta ensi to, mutta mies halusi kokeilla saadaanko joulunpyhäksi lahja.. ollaan tästä haaveiltu niin pitkään.

 
tuota
Enpä tiedä. Aika aikaisin olit testaamassa. Oliko tikku tarpeeksi nesteessä? Vaaleahan tuo on, mutta jos joku on tehnyt sellaisen testin, jossa kontrolliviivakin on vaalea ettei vinkuta kun ei tuu yhtä vahvaa väriä kun kontrolliviivaan..
 
"aloittaja"
Pidin sen ohjeen mukaisen ajan kupissa ja pissimättä/juomatta olin 3h. No odotellaan tuohon ensi viikkoon, eihän tässä hätä ole. Olisi vaan ollut kiva juttu.
 
"aloittaja"
Juu, siis aikaisin olemme testaamassa. Mies vain kävi kylällä hakemassa lääkettä apteekista niin ajatteli josko jotain näkyisi jo. No odotetaan tosiaan sinne ensi viikkoon.
Yllätyin vain tuon kontrolliviivan haaleudesta.
 
Mä en noihin predictoreihin muutenkaan luota kun predictorin herkkä näytti negaa mulle vaikka digi selkeetä plussaa ja prisman halpis tikut myös selkeetä kahta viivaa eikä ole edes herkkiä (joo olen testauspakkomielteinen..)
 
ppppp
En luottais kyseiseen merkkiin yhtään. Oon saanut kys. merkillä vale plussia. Menkat siis alkaneet ajallaan, muun merkkiset testit olleet negaa ja tämä plussaa :( toissa uutena vuotena oli mukava kun testasin plussan, muilla negan ja niin vaan alkoi lorotella verta. muutkin tuntuneet saavan tällä virheellisiä plussia. toivottavasti teidän plussa on plussa :) Tee seuraava testi toisella merkillä :)
 
"jenny"
Tässä uudessa mallissa, early jotain, jossa lukee että, jopa 4 päivää ennen kuukautisten alkua, jne.. tulee juuri tuollainen todella haalea viiva ja aivan selvää negaa näytti, vaikka raskaana oltiin ja marketti testillä plussaa. ihan sika hintainenkin toi testi, ihan yhtä tyhjän kanssa koko tikku!!
 
Mä suosittelen apteekin omaa :) ei antanu koskaan mulle ns.vääriä plussia, eli yksi alkanut raskaus ja yksi plussa testi :) Toivotaan että teillä on tärpännyt! Me saatiin kaunein, parhain, rakkain, ihanin joululahja 12 pvä :heart: Oli pitkään toivottu ja hartaasti yritetty vauveli :) Nyt pieni poikamme tuhisee tuolla omassa pinniksessään :heart: Hurrrjasti peukkuja tärppäykselle!!
 

Yhteistyössä