S
suur
Vieras
Minulla tuli ekassa raskaudessa raskausarpia juuri vähän ennen synnytystä. Ne tulivat navan alapuolelle. Muualle ei tullut. Niitä ei mitenkään kamalasti ole.
Lapsi nyt 4v ja arvet ovat vaalentuneet ollen nyt siis tosi vaaleat. En sanoisi kovin rumiksi.
Haluisinkin tietää että onko yleensä niin että jos ekassa raskaudessa on tullut raskausarpia niin lisääntyykö ja leviääkö ne aina sitten toisessa raskaudessa?
Miten teillä on käynyt?
Lapsi nyt 4v ja arvet ovat vaalentuneet ollen nyt siis tosi vaaleat. En sanoisi kovin rumiksi.
Haluisinkin tietää että onko yleensä niin että jos ekassa raskaudessa on tullut raskausarpia niin lisääntyykö ja leviääkö ne aina sitten toisessa raskaudessa?
Miten teillä on käynyt?