Raskausarvet!!! !!!! !!!!!!! !!!!!!!!!!! !!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeps

Vieras
Onko sinulle tullut raskausarpia raskauksista?
Tuliko jokaisesta raskaudesta?
Itsellä ei tullut kun rintoihin vähän, mutta tuleeko seuraavista sitten?
*tyhmä pohtija*
Ja miksi monille tulee arpia ja monille ei? En kovinkaan monta esim.julkisuuden henkilön kehossa ole nähnyt mitään raskausarpia,vaikka lapsia saattaa olla useakin tehtynä... miksi näin? KÄyttääkö jotain erikois rasvoja yms.???

Lehtien kuvia käsitellään ihan valtavasti. Muistaakseni tääl oli joskus sellainen video missä näytettiin kuinka tehtiin meikkimainos.. ensin vedettiin valtavat pakkelit pintaan ja sit säädettiin valoja, lopuks kuvankäsittelyohjelmalla kavennettiin poskia, pidennettiin kaulaa ja suurennettiin silmiä..

On tullut, lähinnä poikaa odottaessa parilla viimeisellä viikolla kaikki. Tyttöä odottaessa muutama lisää, mutta eipä niitä siinä enää melkeinpä huomannut :whistle:

Se riippuu kai ihotyypistä, joillekin tulee tosi herkästi ilman raskauttakin, joillekin ei edes useamman raskauden aikana.

Mulla tuli jo murrosiässä rintoihin raskausarpia, vaikken lihonut, mutta "muotouduin". Esikoiselta tuli ihan loppuvaiheessa raskausarpia, neuvolantäti oli jo todennut ettei mulle kai tuukaan...ja pojalta tuli taas lisää, tosi paljon, myös reisiin...ja navan yläpuolelle, poikittain...Ihan yhtä ristikkoa tuo mun maha, vaikka vaalenneet jo ovatkin. Ja rasvasin kyllä ahkerasti.

Mulle tuli jo murrosiässä raskausarpia rintoihin ja reisiin.. todella ihanaa. Mut toisaalta kun ajattelen niin siinäpähän kertovat mun elämästä, eihän ne mitään kauniita ole mut kyl niiden kans elää.

mua ei ainakaan haittaa mitkään raskaus arvet..
mulla on ollu 1 vuotiaasta asti arpi mahassa.. n. 20cm poikittain oleva arpi, sen kans on tottunu elään ku näkyy aina kesällä.. :D
nurempana haittasi hyvin paljon, ettei halunnu bikinejä edes pitää mutta ei haittaa enään, sen kans on tottunu elään.

Se on jotenkin kai ihotyypistä kiinni,toisille tulee vaikka kuinka rasvailisi.Esikoisesta en rasvaillut tuli todella ilkeät arvet :/mahaan,rintoihin ,reisiin,takapuoleen,, maha olikin mun kroppaan suhteessa niin ISO :o nyt tästä kakkosesta ei kai ainakaan lisää ole (vielä) tullut ainoastaan ne vanhat arvet näkyy taas selvemmin kuin ennen...

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Jos ensimmäisestä esim.ei tule arpia, niin voiko toinenkin raskaus olla arveton?Jos massu on jo kerran venynyt ja se ei aiheuttanut repeytymiä??

mun miehen siskolle ei ekassa raskaudessa tullut, mutta seuraava oli kaksosraskaus ja siitä tuli ihan kivat jäljet, vaikka se maha ei ollut kaksosmahaksi kovin iso edes :/

Mulla ei tullut kummastakaan raskaudesta yhtäkään raskausarpea.Äidilläni on "mahtavat" arvet muistona kolmesta lapsosesta ja jotenkin olin aina ajatellut samanlaiset arvet joskus saavani,mutta ei niitä sitten tullutkaan. =)