J
jeps
Vieras
Onko sinulle tullut raskausarpia raskauksista?
Tuliko jokaisesta raskaudesta?
Itsellä ei tullut kun rintoihin vähän, mutta tuleeko seuraavista sitten?
*tyhmä pohtija*
Ja miksi monille tulee arpia ja monille ei? En kovinkaan monta esim.julkisuuden henkilön kehossa ole nähnyt mitään raskausarpia,vaikka lapsia saattaa olla useakin tehtynä... miksi näin? KÄyttääkö jotain erikois rasvoja yms.???
Tuliko jokaisesta raskaudesta?
Itsellä ei tullut kun rintoihin vähän, mutta tuleeko seuraavista sitten?
*tyhmä pohtija*
Ja miksi monille tulee arpia ja monille ei? En kovinkaan monta esim.julkisuuden henkilön kehossa ole nähnyt mitään raskausarpia,vaikka lapsia saattaa olla useakin tehtynä... miksi näin? KÄyttääkö jotain erikois rasvoja yms.???