Raskausarvet => millä rv:lla..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elli73

Vieras
Moikka
Tuli mieleeni, että millä raskausviikoilla teille on mahd. tullut raskausarpia (jos/kun on tullakseen)..?
Itselläni on nyt rv 35+6 menossa ja vielä ei ole ilmaantunut..
Turhamaisuuden puuskassa pohtii elli73 :)

mulle tuli ihan loppumetreillä, oisko ollu rv 36-37. ja niitä tuliki siite oikein kunnolla! :( nyt synnytyksestä on 4 kk ja vielä on tosi hurjat lieska tatuoinnit.. onneks vähä vaalentuneet jo, mutta ei kai ne koskaan kokonaan pois lähe... tosi rumaa jälkeä kyllä jäi, mutta minkäs teet...!

Ensimmäiset madonjäljet mahan kylkeen ilmestyi viikolla 37. Pitkälle menikin ilman... Ja kaveri kertoi huomanneensa omansa vasta synnytyksen jälkeen! Toivottavasti olet onnekaampi. :-)

ekasta huomasin tosiaan arvet vasta synnytyksen jälkeen. nyt tokasta tuli hiukan lisää rv38, joten voi ne hyvinkin myöhään ilmestyä. onneksi ovat aika pieniä ja vaaleita ;)

Mulle tuli vasta rv 40 ja parille kaverille kanssa vasta ihan muutama päivä ennen laskettua aikaa. Olin jo saletti etten saa ollenkaan, nyt menossa rv37 eikä uusia ole vielä tullut mutta varmaan tulee taas vähän ennen synnytystä :(. Kylkiin ei tullut ollenkaan mutta navan ympärille muutama (onneksi ei kuitenkaan kovin montaa).

täällä tuli ekat viirut reisiin ja rintoihin rv 25 paikkeilla. Tosin reisissä niitä oli jo hiukan ennestään (teinivuosilta). Massu on vielä säästynyt, nyt meneillään rv 33

Mahanahka repes viimein kun lasketusta ajasta oli n. viikko mennyt. Pitikin nuolaista ennen kuin tipahti... Kyljissä kiva raidoitus nykyään, toivottavasti aika vaalentaa.

ekassa raskaudessa viikolla 37 tulivat ekat raskausarvet navan ympärille.nyt viikkoja 27 eikä uusia vielä ole tullut.toivotaan ettei uusia tulekkaan kun tosi vähällä pääsin..

mulla tuli kans ihan vasta lopussa, epäilen jopa ettäkö ihan laitoksella vasta koska en aikasemmin niitä huomannut. Pääsin ihan muutamalla arvella jotka nyt reilun parin vuoden aikana lähes näkymättömät eikä uuden vauvan kanssa ainakaan vielä ole esiin tullut kummemmin vanhoja eikä uusia :)

Mulla tuli vain pieniä viiruja rintoihin, muuten ei mitään. Mulla oli ihan VALTAVA vatsa. Lihoinkin ainakin 24 kg....Olin ihan varma että saisin karmeita raskausarpia, mutta jostain kumman syystä niitä ei sitten mahaan tullut. Synnytys käynnistettiin raskausviikolla 38, ehkäpä siinä syy? Mitään voiteita en jaksanut käyttää.

Yhteistyössä