Olen puolitoista kuukautta sitten synnyttänyt ihanan pojan! Nyt oon takas omissa mitoissani ja ihan tyytyväinen kroppaani, ettei raskaus tehny pahemmin "tuhojaan" MUTTA nuo helkutin raskausarvet...! Mikä avuksi? Auttaiskohan solarium ja pieni rusketus niihin? Aattelin, että jos ne vaik jotenkin sitten jäis rusketuksen alle piiloon, vai tuleeko vaan entistä enemmän näkyviin? Kellään kokemusta?