Raskausarpia!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lara--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lara--

Aktiivinen jäsen
21.11.2009
2 349
20
38
Nyt se repeily sitten alko!
On maha kutissu oiken huolella monta päivää.
Oon lisänny rasvausta...
Nyt kutisi oikeen pirusti oikeesta kyljestä, tosta niinku jenkkakahvan kohalta...
Ja siihen on ilmestyny monta pientä repeämää!
Nyt se sitten alkoi. :D Ihmetyttää vaan vähän, miksi oikee puoli on jo saanut kärsiä, mutta vasemmalla ei ole yhtään.

Koska teillä alko tulemaan raskausarpia ja voiko ne ilmestyä yhtäkkiä?

Arvet kuuluu raskauteen ja jotkut niitä saa, jotkut ei...
Minä saan näköjään :laugh:

Olen rv16+0!
 
Ahaa, sitäkö se kutina tarkoittaa. Minulla alkoi masu kutista ihan mahottomasti viikkoa ennen poksahdusta, mutta arpia ei ehtinyt tulla.

Arpien ehkäisystä. Käytin Body Shopin mustikkavartalovoita, mutta äitee ei aikoinaan käyttänyt mitään eikä hänelläkään tullut arpia, joten perintötekijät ne taitaa olla suurin vaikuttaja tuossa.
 
Mulla alkoi tulemaan joskus rv27, ei auttanut rasvaamiset, minkä arvasinkin. :kieh: Äidillä ja siskoilla kans arpia.

Tuolloin taisi alkaa maha kunnolla kasvamaan. Niin ja mullekin tuli arvet toispuoleisesti, navan oikealle puolelle täältä ylhäältä katsottuna. Oikeelle puolelle tuntuu myös vauvan potkut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Mulla alkoi tulemaan joskus rv27, ei auttanut rasvaamiset, minkä arvasinkin. :kieh: Äidillä ja siskoilla kans arpia.

Tuolloin taisi alkaa maha kunnolla kasvamaan. Niin ja mullekin tuli arvet toispuoleisesti, navan oikealle puolelle täältä ylhäältä katsottuna. Oikeelle puolelle tuntuu myös vauvan potkut.

Minulla nyt ei tullut niitä arpia, mutta tuo armoton kutina tuntui myös vain toisella puolella masua ja myös sillä samalla puolelle, jolle vauva potki eniten.
 

Yhteistyössä