A
arpikasa
Vieras
Onko kukaan testannut vichyn uutta raskausarpivoidetta?Onko tullut muutosta?Entäpä sitä ostosteeveen voidetta mistä pitäisi saada rahat takaisin jos ei tehoa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenski-Pikkis:Arpiin ei tepsi mikään kun ovat kerran tulleet, ajan kanssa sitten vaalentuvat mutteivat koskaan lähde poies :/
Alkuperäinen kirjoittaja miiuli:eipä ollut vichystä mihinkään. tosi voimakkaan hajusta, että päänsäryn siitä kyllä sai. laihduttaa tehokkaasti vain lompakkoa, ei muuta vaikutusta. ei todellakaan mitään riittoisaa kamaa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toi tv-shopin mikälie rasva mua vielä kiinnostais jos jollain ois kokemusta?Kun ilmeisesti saa rahat takaisin jos ei toimi..?
Alkuperäinen kirjoittaja sari:Mulla raskausviikkoja takana 26 ja samaa vichy voidetta olen nyt käyttänyt reilun kaksi kuukautta aina iltaisin. Mielestäni on ollut riittoisaa ja ainakin vielä masu näyttää "puhtoiselta".Eli käytän sitä ennaltaehkäisevänä. Suosittelen.
Alkuperäinen kirjoittaja Sari:Mulla raskausviikkoja takana 26 ja samaa vichy voidetta olen nyt käyttänyt reilun kaksi kuukautta aina iltaisin. Mielestäni on ollut riittoisaa ja ainakin vielä masu näyttää "puhtoiselta".Eli käytän sitä ennaltaehkäisevänä. Suosittelen.