Raskausarpi voiteista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arpikasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arpikasa

Vieras
Onko kukaan testannut vichyn uutta raskausarpivoidetta?Onko tullut muutosta?Entäpä sitä ostosteeveen voidetta mistä pitäisi saada rahat takaisin jos ei tehoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Jenski-Pikkis:
Arpiin ei tepsi mikään kun ovat kerran tulleet, ajan kanssa sitten vaalentuvat mutteivat koskaan lähde poies :/

Mutta voiskohan noi voiteet edes vähän vaalentaa niitä?Tai ennalta ehkäistä ettei lisää tulisi..

eipä ollut vichystä mihinkään. tosi voimakkaan hajusta, että päänsäryn siitä kyllä sai. laihduttaa tehokkaasti vain lompakkoa, ei muuta vaikutusta. ei todellakaan mitään riittoisaa kamaa...

Alkuperäinen kirjoittaja miiuli:
eipä ollut vichystä mihinkään. tosi voimakkaan hajusta, että päänsäryn siitä kyllä sai. laihduttaa tehokkaasti vain lompakkoa, ei muuta vaikutusta. ei todellakaan mitään riittoisaa kamaa...

No hyvä tietää, enpähän turhaan tuhlaa siihen :) Toi tv-shopin mikälie rasva mua vielä kiinnostais jos jollain ois kokemusta?Kun ilmeisesti saa rahat takaisin jos ei toimi..?

Mulla raskausviikkoja takana 26 ja samaa vichy voidetta olen nyt käyttänyt reilun kaksi kuukautta aina iltaisin. Mielestäni on ollut riittoisaa ja ainakin vielä masu näyttää "puhtoiselta". :) Eli käytän sitä ennaltaehkäisevänä. Suosittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toi tv-shopin mikälie rasva mua vielä kiinnostais jos jollain ois kokemusta?Kun ilmeisesti saa rahat takaisin jos ei toimi..?

No jaa. Me ostettiin kerran siskon kanssa tv-shopista itsellemme 2 kpl laihdutuspohjallisia. Oltiin silloin jotain 15 v vanhoja, joten älkää naurako ;) Kai me teinit kuviteltiin, että laihdutuspohjalliset jalassa oikeasti voisi laihtua.

Enivei. Pohjalliset oli tosi kalliit. Niissä oli takuu, että jos et laihdu, saat rahasi takaisin. Ja kun me ei laihduttukaan (yllätys), niin lähetimme asianmukaisesti pohjalliset takaisin tilinumeroineen. Emme ole vieläkään saaneet rahojamme takaisin, vaikka tapahtumasta on jo yli 15 v.

Joten mitä tästä opimme? Sen, että en ainakaan luota sokeasti kaikenmaailman postimyyntifirmoihin, että sieltä oikeasti sais rahat kaikaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja sari:
Mulla raskausviikkoja takana 26 ja samaa vichy voidetta olen nyt käyttänyt reilun kaksi kuukautta aina iltaisin. Mielestäni on ollut riittoisaa ja ainakin vielä masu näyttää "puhtoiselta". :) Eli käytän sitä ennaltaehkäisevänä. Suosittelen.

Joo, niin minäkin olin valmis suosittelemaan raskausviikolla 26 käyttämääni rasvaa, kun ei niitä raskausarpia tullutkaan. Mutta en enää viikon 30 jälkeen, kun niitä alkoi tulla laadukkaasta, kalliista rasvasta huolimatta, jota käytin päivittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sari:

haha...siinä vaihessa tuskin vielä kenelläkä on arpeja tullut, odotta kun pääset viikolle 30 ja siitä edenpäin...

Eikös se niin ole et niitä tulee jos on tullakseen?
Jos käyttää voiteita voi luulla että voiteen ansiosta niitä ei tullut.. enpä oikeen tahdo tohon kuitenkaan uskoa.. en ole koskaan käyttänyt ja ei ole koskaan tullut.
Paitsi teininä tuli niitä arpia vähän, muutei masuun kuitenka.

Minä käytin suorastaan fanaattisesti tuota Vichyä koko raskauden massuun ja rintoihin. Masu säästyi arvitta vaikka odotin koko ajan milloin repeää. Tisuihin tuli maidon noustessa pari. Lantiolta murrosikäisenä tulleet mielestäni "vähenivät".
Toki näihin juttuihin vaikuttaa perintötekijät ja muut semmoiset mutta minä olen kyllä tyytyväinen ja varmasti käytän jatkossakin =)

Yhteistyössä