raskausajan himot!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mulla oli tokalta raaka sipuli,siis piti joka ruokaan laittaa päälle vielä raakaa sipulia :whistle: himoitsin sitä ihan hulluna :D esikoiselta oli taas kaalikeitto..kolmoselta,neloselta eikä nyt tältä vitoseltakaan mitään ihmeellistä..muutako tietysti suklaata on pakko saada :p
 
addiktiksi raskaudenaikana :)
Pepsi Max.

Vaikka en ollut sitä vuoteen tai ehkä kahteen ennen raskautta maistanutkaan, niin yht'äkkiä noin raskausviikolla 20 sen maku tulvahti suuhun niin että pakko oli saada. JA jäi muuten himo päälle, vaikka vauva on syntynyt jo 10kk sitten...
 
Tuoreet jääkaappikylmät kasvikset, varsinkin paprika. Salmiakki :p Piimä.
Nää meni silleen jaksottaisesti, että alkuraskaudessa teki mieli nuita kasviksia, keskiraskaudessa piimää ja keski- ja loppuraskaudessa vedin salmiakkia pikkupussin päivässä ;) Eikä ollu edes verenpainetta :)
 
Esikoinen (tyttö ) : makkaraperunat (suolaista teki mieli koko raskauden ajan)
Kesken mennyt raskaus: keitetyt kananmunat
Kuopus (tyttö ) : ei mitään erityistä, suklaa taisi maistua tässä odotuksessa..
Masussa asustava vauva: Alkuraskaudessa keittokinkkusiivut maidon kyytipoikana. Noin 18rv:n tienoilta alkaen viinirypäleitä oli pakko mussuttaa koko ajan. Näin si ihen saakka, kunnes suuta alkoi pistellä.. Nyt pitää syödä näitä vähän iisimmin ;)Makeaa (suklaata tms.) ei ole tehnyt mieli koko aikana.


 
mulla oli ensimmäsestä nakit ja kinkkupitsä mitä inhosin sitä ennen..toisesta oli sit taas kaikki kirpee kuten madariinit,appelsiinit jne...mutta kolmannesta oli bensan haju oikee haaveilin miltä se maistuis,tai sama kun auto hurahti ohi niin olin ihan sekasin siitä hajusta.sit pojan pyörästä otin ketjuista sitä rasvaa käsiini ja pyörittelin sitä käsissäni ja levittelin sormiini.en onnex koskaan maistanu mut esim.mies ottanu muo mielellää mukaa bensa-asemalle ollenkaa ku mä oikee vinguin että saanko maistaa ees vähän sormepäällä!! :LOL:
 
Ekaa odottaessa corn flakesit mihin olin ripotellut piparia sekaan :$ Ja pyykinpesuaine :p Tosin se jäi kyllä syömättä :whistle:
Tokaa odottaessa valkosipulia ripottelin joka paikkaan ja söin popkornia hulluna.Niin ja himoitsin meiän keittiön yleispuhdistusainetta.Ah sitä huumaa kun joka aamu pyyhin keittiön tasoja ja se tuoksu tulvahti nenään :whistle:
 
jadal
ensimmäiseltä ja toiselta oli himona grilliruoka, sipsit yms. epäterveellinen ja rasvainen.
Nyt kolmatta odottaessa himoja on:
ranskalaiset jalapenojen kera
missä äx
ja nyt uusimpana kinderbuenot, niitä menee patukka toisensa jälkeen :D
 
vieras
Ensimmäinen raskaus: kylmät appelsiinit, kylmä omenamehu, suolatikut, popcornit, suolakurkut (kokonaisina).

Tämä toinen raskaus (vasta rv 9): kylmät appelsiinit, granny smith-omenat, lasagne, feta...
 
Ensimmäinen raskaus: HK:sininen ja hedelmä jogurtti yhdistelmä
Toinen raskaus: Salami pizza ja punaviini (viinin uskalsin toteuttaa vasta kuukausia synnytyksen jälkeen, se vasta kamala himo olikin, kun ei voinut toteuttaa)
Kolmas raskaus: Suklaa, suklaa, suklaa ja vielä kerran suklaa!!!!
 

Yhteistyössä