EJK
Onko asioiden oikeilla nimillä puhuminen, tässä tapauksessa kirjoittaminen, kilahtamista? Minusta ei! Ja toisekseen, en todellakaan katso oikeudekseni moralisoida yhtä tiettyä ihmistä. Jokainen kantakoon omat moraalinsa ja seurauksensa itse!Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Sinulla on oikeus mielipiteeseen, toin vain esille kuinka neuvolassa ja Imetystuessa asiasta kerrotaan. Älä kilahda mulle yhtään, mä en ole lastani millään tavoin saastuttanut!Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Tämä on minusta niin järkyttävää vielä kaksituhattaluvullakin, että se kääryle mitä saastepaskaa se lisää äidinamaitoon, on vielä toissijaista kaiken tuon vitamiinipuheen rinnalla. Hyih! En ikinä, ikinä kuuna kullan valkeana voisi omalle lapselleni moista maitoa antaa! Tiedän kyllä, että moni niin tekeekin!Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:No, se nyt on vain tosiasia ettei korvikkeesta saa niitä vasta-aineita ja vitamiineja joita äidinmaidosta saadaan.Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Tottakai imetysfanaatikot puolustavat henkeen ja vereen saatunuttakin äidinmaitoa. Enkä tarkoita mitään järjestäytynyttä ryhmää, vaan ylipäätään ihan jokaista kansalaista, joka katsoo että kaikki muu kuin äidinmaito on huonompaa ravintoa.Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Imetystukilistan mukaan rööki ja äidinmaito on parempi vaihtoehto kuin antaa korviketta. Sieltä voi lukea faktaa.
Itse imetysaikana en siis polttanut muuta kuin sellaisissa harvoissa tilanteissa ettei tarvinnut imettää useaan tuntiin.