Raskausaikana kertyneet kilot

Kuinka paljon teille kertyi kiloja raskausaikana? Miten ne ovat karisseet synnytyksen jälkeen? Mä painoin ennen raskautta 58 ja oon 172 pitkä. Synnyttämään mennessäni painoin 73.5. Nyt vauva 10 viikkoa ja paino 61. Mitä luulette, saankohan kovinkaan helposti noita kolmea viimeistä kiloa pois?

En mahdu vanhoihin housuihin ja se hiukka masentaa..

p.s. mulla nousi paino noinkin paljon, vaikka olin tosi tarkka syömisistäni ja liikuin paljon
 
esikoisesta tuli 10kg
tokasta tuli 7kg
ja kolmannesta tuli 13kg

ja ne kilot on sitte lähteneet terveellisellä ruokailulla ja liikunnalla.olen kova liikkumaan mutta raskausajat mulle ollu aina vaikeita joten on ollu helpottavaa ku vauva on syntyny ja oon päässy taas jumppiin ja käveleen ja juokseen :)
 
Painoin ennen raskautta 57 kiloa ja synnytyssaliin mennessä 72 kg. Eli raskauden aikana tuli semmoset 15 kiloa painoa lisää, mutta hyvin ne ovat lähteneet poiskin. Vauva on nyt vajaa 4 viikkoa vanha ja tällä hetkellä painan noin 60 kiloa. Oikeastaan pelkällä imetyksellä olen päässyt nyt näihin mittoihin, ja joillakin vaunu lenkeillä. Mulla on oikeastaan aina ollut ongelma kohtana nuo reidet ja nytkin näyttää ja tuntuu siltä että ne ylimääräiset kilot ovat juuri reisissä. Ehkäpä nekin vielä karsiutuvat ajallaan pois =)
 
jopas sattu, mulla oli samat lähtömitat (172 & 58) ja samassa tilanteessa oon eli 61kg tällä hetkellä. Painoin synnyttämään mennessä 86kg ja kun poika oli 5kk vanha oli 25kg lähtenyt. En ole yrittänyt laihduttaa enkä yrittäkään päästä viimeisestä 3kg eroon koska alipainon rajahan oli aikaisemmin ihan siinä ja siinä. Nyt en tosin ole painoindeksiä edes laskenut kun en muista miten. Vanhoja farkkuja kyllä lähtee suurin osa kirppikselle, mutta onpahan hyvä syy ostaa uusia!!!

Imetyksellä ja arkiliikunnalla luulisin olleen suurin merkitys kilojen katoamiseen...
 
ennen raskautta painoin 54kg ja pitkä oon 169cm, synnyttämään mennessä oli kiloja tasan 70! nyt on vauva 6vk paino tällähetkellä 60,5 kg mut pelkällä imettämisellä ja muutamilla vaunulenkeillä on lähteny! mikään himo kuntoilija en oo,mutta mielstäni ihan hyvin tippunu paino! haluisin ainaki tippuvan tohon 55kg ja minäkään en vanhoihin farkkuihin mahdu! tai oikeestaan kyllä joihinkin farkkuihin mahdun,mutta sitte tuo massuhötä tulee pömpöttämään inhottavasti ja roikkumaan rumasti siihen farkkujen päälle :ashamed: sen haluisin kyllä pois ja nopeesti!! ja mulle tuli tuosta ihanasta,rakkaasta poijasta sen verran paljon mieshormooneja että alkoi karvat kasvamaan,niin mulla viellä menee tosta navasta alapäähän sellanen epämiellyttävän näkönen tumma karvavana :ashamed: :ashamed: mutta neuvolassa sanoivat että pitäis lähtee ittestään ajankaa pois... :'(
 

Yhteistyössä