Raskaus??!!

"..."
Oih voih mikä tilanne! :O
Sanot sille vaan, että tiet sellaisen faktan, ettei testissä noi näkyä positiivista noin nopeasti, ja että JOS on raskaana, niin se ei millään voi olla sun. Voit sanoa, että asia voidaan tarkastaa 9kk päästä.
Tai sitten pissit sitä linssiin sanoen, että on toisella pokkaa yrittää kusettaa tuollaisen asian, koska et voi koskaan saada lapsia. Sulle on tehty vasektomia, tai joskus lääkärit todenneet tms. ..Ja kiitos hei, älä pidä enää tuollaisen tempun jälkeen yhteyttä :D
 
vvv...
"Ei saa puhua kellekään"? Toistan heti ettet ole isä. Mutta leikittäesdä että olisit, niin eipä toisella ole mitään oikeutta kieltää kenelle sää saat puhua "sun" lapsesta, raskaudesta, odotuksesta jne.

Sinuna minä laittaisin hänelle facen seinälle aivan julkisesti että Jokos on neuvola-aika varattu??
Ja jos joku asiaa kyselee, niin vastaat sinne ihan julkisesti että harrastitte humalassa seksiä la ja plussa tuli maanantaina että olipas tosi nopeeta toimintaa ;) kaikki sillon ymmärtää että sua yritetään veättää. Ehkäpä se OIKEA isäkin sit alkaa löytymään, jos ylipäätään mitään raskautta on.
Miks ei sais puhua? Ties mikä oululainen II tuo olis.
Ja vaikka tekiskin sen abortin, nii ei se voi kieltää sua puhumasta muille asiasta. Sehän on "sun" lapsi.
 
"Ei saa puhua kellekään"? Toistan heti ettet ole isä. Mutta leikittäesdä että olisit, niin eipä toisella ole mitään oikeutta kieltää kenelle sää saat puhua "sun" lapsesta, raskaudesta, odotuksesta jne.

Sinuna minä laittaisin hänelle facen seinälle aivan julkisesti että Jokos on neuvola-aika varattu??
Ja jos joku asiaa kyselee, niin vastaat sinne ihan julkisesti että harrastitte humalassa seksiä la ja plussa tuli maanantaina että olipas tosi nopeeta toimintaa ;) kaikki sillon ymmärtää että sua yritetään veättää. Ehkäpä se OIKEA isäkin sit alkaa löytymään, jos ylipäätään mitään raskautta on.
Miks ei sais puhua? Ties mikä oululainen II tuo olis.
Ja vaikka tekiskin sen abortin, nii ei se voi kieltää sua puhumasta muille asiasta. Sehän on "sun" lapsi.
tai se plussa tuli tiistai iltapäivällä , mut anyway. En saa puhua katos kellekkään, ei kuulemma haluu selvittelee ku joku kysyy. Ite kuulemma pysyy hiljaa , ku ei tiä mitä tulee ja ei.
 
"ttt"
tai se plussa tuli tiistai iltapäivällä , mut anyway. En saa puhua katos kellekkään, ei kuulemma haluu selvittelee ku joku kysyy. Ite kuulemma pysyy hiljaa , ku ei tiä mitä tulee ja ei.

Miksi sä edes ressaat enää asialla ittees? Fakta on ettet sä voi olla lapsen isä (jos on raskaana). Ei ole mitään mahdollisuutta olla aktissa la ja tehdä plussa ti. Ei millään,ei edes harvinaisissa tapauksissa. Koska voi olla ettei vielä edes hedelmöitystä ole tapahtunut. Siittiöt voivat elää jopa 5 vrk ennen kuin hedelmöitys tapahtuu.

Mä jo sanoisin tuollaisen ihmiselle kiitos ja hei, enkä vastaisi enää mitään.
 
[QUOTE="ttt";30044377]Miksi sä edes ressaat enää asialla ittees? Fakta on ettet sä voi olla lapsen isä (jos on raskaana). Ei ole mitään mahdollisuutta olla aktissa la ja tehdä plussa ti. Ei millään,ei edes harvinaisissa tapauksissa. Koska voi olla ettei vielä edes hedelmöitystä ole tapahtunut. Siittiöt voivat elää jopa 5 vrk ennen kuin hedelmöitys tapahtuu.

Mä jo sanoisin tuollaisen ihmiselle kiitos ja hei, enkä vastaisi enää mitään.[/QUOTE]

Mä oon niin kova ressaaja, tämä viikko menny aivan vituiksi , unettomia öitä, pahoinvointia jne , ja niitä lukemattomia, lukemattomia txt viestejä mitä on tullu :( Mulle vaan kovaa väittää että oon isä vaikka mitä sanon esim nuo samat sanat oon sanonu , etten voi olla , testeri ei voi näyttää kahta viivaa 3-4 päivän päästä yhdynnästä ja että olis raskaana, mutta ei usko ei!! kait se kun on toiseen ihastunut niin paljon jne että tekee kaikkensa kahlitakseen toisen, en tiä sitten...Tämä raskausrumpahan alkoi tosiaan tiistai iltapäivällä , kun tein sille selväksi tiistai aamulla että nyt sitte loppuu meidän yhteydenpito jne, ja poistin sen facesta jota se aneli etten poistaisi , sen jälkeen kuului HAISTA VITTU ja iltapäivällä kuului sitten että oon raskaana !!
 
Viimeksi muokattu:
"mie"
Laita sille viesti et oot miettiny ja aiot hoitaa oman osasi raskaudesta ja et oot tilannu teille yhteisen ajan lekuriin mis otetaan verikoe ja sit jutellaan lekurin kanssa asiasta. Ja et aiot ottaa hedelmoitysasian puheeks siel kans ku sua hammentaa nopea raskautuminen ja jos rouva tosiaan on sulle raskaana (SIIS EI OLE OIKEASTI) niin hauat olla osa lapsesi elamaa mutta et naisen. Et nainen jatkaa yksin ja sa oot valmis ottaan vastuun omasta lapsestasi Sano viela et kaikki lasta koskevat keskustelut tullaan hoitaan sahkopostin kautta ja et missaan tapauksessa tuu oleen muuten tekemisissa naisen kanssa. Kehase viel et onhan mulla naita lehtolapsia jo useampiakin kun se paneminen kumin kanssa pn niinku sois karkkia paperit paalla Eikohan rouva tajuu ton jalkeen jattaa sut rauhaan. Ja ymmartaa et valehtelu ei kannata.
 
No niin päivän eka tekstari saapunut, kuulemma ihan tarpeeks miettinyt tätä, ja parempi kun päättää ihan yksin , ja ei musta ole ennen eikä jälkeen sitä tukemaan, ihan yksin joutuu kärsiä muutenkin, niin kuulemma haukun vaan ja jatkan, ja ei voi ymmärtää miksi käsittelen jotain aborttia tekstarilla !! Voi huh,huh !!!
 
"Lotta"
No niin ap, ala toimia äläkä vain ruikuta.

A) Laita naiselle viesti: "jos olet raskaana, en voi olla lapsen isä.
Asia ei siis kuulu minulle.
Lopeta yhteydenpito. Vaihdan puhelinnumeron."
Ja sitten tallennat numerot puhelimen muistiin, suljet kännykän ja haet ärrältä prepaid-liittymän.

Tai jos et pysty ylläolevaan,
B) vastaa naisen jokaiseen viestiin samalla lailla, esim "asia ei kuulu minulle. En voi olla lapsen isä.
Lopeta kaikki yhteydenpito minuun!"
 
kamoon
Sano sille että tekee nyt teille molemmille ja koko yhteiskunnalle palveluksen ja lopettaa tuon perkeleen sekoilun. Sen jälkeen et enää vastaile ja vaihdat numeroa jos show vielä jatkuu. Ihan sun oman mielenterveyden takia.
 
mnhj
Musta alkaa tuntua että ap on yhtä sekaisin ku tää nainen.

Mulla alkaisi jo oma ylpeys käydä edelle tollasen kohtelun jälkeen. Kun täällä on moni jo faktat iskeny monta kertaa pöydälle. Eikä asiassa pitäisi olla mitään epäselvyyttä.

Mä en jaksaisi edes noteerata tuollaista ihmistä oman itseni takia.

Tai ehkä te kuitenkin sovitte yhteen kun tunnutte yhtä sekaisin olevan.

Sorry,mutta mä en enää edes ymmärrä mikä tässä on se ongelma? Kun ongelmaa ei ole.
 
Musta alkaa tuntua että ap on yhtä sekaisin ku tää nainen.

Mulla alkaisi jo oma ylpeys käydä edelle tollasen kohtelun jälkeen. Kun täällä on moni jo faktat iskeny monta kertaa pöydälle. Eikä asiassa pitäisi olla mitään epäselvyyttä.

Mä en jaksaisi edes noteerata tuollaista ihmistä oman itseni takia.

Tai ehkä te kuitenkin sovitte yhteen kun tunnutte yhtä sekaisin olevan.

Sorry,mutta mä en enää edes ymmärrä mikä tässä on se ongelma? Kun ongelmaa ei ole.
Tua akka on saanut pään niin sekasin noilla jatkuvilla viesteillä yms painostuksella :( Täältä on saanut kyllä faktoja ja apua, kiitos siitä teille kaikille!!!
 
spekuloitsija
Ehkä tämä nainen ei ole tehnyt testiä ollenkaan, menkat eivät oo alkaneet ja epäilee olevansa raskaana. (ja ehkä onkin). Ajattelee sun miehenä olevan vähän pihalla testin tekemisistä sun muista raskauteen liittyvistä asioista, ja yrittää saada sut vakuuttuneeksi raskaudesta väittämällä tehneensä testin.

Käy apteekissa ostamassa testi, mene naisen luo ja pyydä tekemään se. Jos nainen ei suostu, sano että et valitettavasti voi olla hänen kanssaan missään tekemisissä tästä eteenpäin.
 
Joopa joo, torstaina olis kuulemma gynel aika pitää olla kuulemma luvat ja haastattelu siihen keskytykseen, ja mun olla mukana mitä tua sanoo, kyllä tämä niin sairasta on !!! Mitäköhän täs tehä, vastaamatta varmaan niinkuin olen ollutkin!!?? Kuinka jumalauta voi olla noin varma että muka olisin lapsen isä !!! Soitin mielenterveys hoitajalle, ja hän sanomiseni perusteella tulkitsi että naisella olisi psyykkisiä ongelmia jne!! Ei tää paska lopu ikinä !!! :(
 
vvii
Kaipa sä nyt tajuat mennä mukaan ja jutella sen gynen kanssa. Eiköhän ne asiat ole sillä selvät.
Jumankekka jos tän päivän miehiä on noin helppo pissiä linssiin..jos siis tää asia on näin ku jope78 asian selvitti.. Että ei saada selvää asiaa loppumaan.. aikuiset ihmiset.. Jos nainen on sairas niin terveen tehtävä on lopettaa tommoset höpötykset alkuunsa.. Ja sulle on kyllä tässäkin ketjussa sanottu jo monta kertaa miten sen teet..
 
uujik
Se akka on pannu jottai muuta miestä jo aiemmin ja nyt haluaa sinut elättäjäksi! Älä hyvä mies usko tuollaisen toopen juttuja,raskaus EI NÄY testissä vielä 4pv jälkeen yhdynnästä vaan 2vko päästä!! Eiköhän tämä juttu oo taputeltu loppuun? nyt vain katkaiset välit tämän hullun yh:n kans joka yrittää sitoa sinut.
 
Hahaa, nyt oon kuulemma käyny sen asunnolla viime sunnutaina ku se ei oo ollu kotona oli kuullu just, ei niinku hajuakaan ees mis asuu :D ja mun pitäs koittaa sen mukaan käyttää vittu järkiä joskus !!!! 3-4 päivää sitten piti olla hiljaa tästä , eikä saa kertoa kellekkään, ja hän itse on aivan hiljaa, ja nyt sanomas tätä monelle, että voi voi mua hän tuumasi , kyllä mieli vaihtelee !!! En oo vastannu yhtään mihkään enää moneen päivään, enkä vastaa!
 
Viimeksi muokattu:
gdjdgol
Sulle on nyt useampi palstalta JA terveydenhoitohenkilökunnasta sanonut sen saman:

SÄ ET VOI OLLA SEN PENNUN ISÄ. Vaikka se ämmä ois paksuna.

Niin kuin jo neuvottiin, laita sille vain viesti (kopioin Lotta-nimimerkin kirjoituksesta):

'jos olet raskaana, en voi olla lapsen isä.
Asia ei siis kuulu minulle.
Lopeta yhteydenpito. '
 

Yhteistyössä