raskaus vuodot

Onko tavallista että alkuraskauden aikana ihan ekoista päivistä siihen asti kun menkut pitäisi alkaa ja sen jälkeekin tulee vähäistä epämääräistä vuotoa.
Ei kai se lisää keskenmenon riskiä? Neuvolatkin jo kiinni ja nyt alkoi tämä asia vaivata.
Raskaustesti on positiivinen, mutta siis miten on keskenmenon riski. Ekassa raskaudessa ei mitään vuotoja tai tiputteluja ollut koko raskausaikana.

 
mulla oli kolmatta odottaessa ihan reilua vuotoa alusta asti aina silloin kun kuukautisten tai ovulaation ois kuulunut olla, jos en ihan väärin muista loppui vasta siinä viikkojen 16-20 välillä. Arvatkaa olinko kauhuissani :eek:
Syyksi selvisi istukan paikka. Tämä nyt ei taida varsinaisesti vastata sun kysymykseen, tällä nyt lähinnä haen sitä että kyllä nuita vuotoja voi olla, eikä se keskenmenoa välttämättä tarkoita
:wave:
 
Raakel
Pelottelikohan joku mua tahallaan yhellä toisella palstalla |O . Kyselin sielläkin yks päivä tästä mun ruskeesta vuodosta, jossa pari pientä hyytymää+vaaleanpunainen limaklimppi. Siellä yks tai peräti kaks vastas, että vaal. pun. vuoto pahasta ja ruskee :snotty: , elikkä sen mukaan mulla joku vika, jota en usko..
Mitäs tuumaatte?

PS. testit negoja, mutta laitoin tähän pinoon.
 
Mä selvittelin noita myös, ja alkuraskauden verinen vuoto VOI olla merkki kohdun ulkoisesta raskaudesta. Se voi olla myös jotain ihan muuta, mut toi on yks vaihtoehto. Mulla itellä on tosiaan tota samaa ilmenny, mut testit ei (voikaan olla) plussalla, eli mun kohdalla jotain hormonihäikkää kai.
 
Raakel
Mun kamulla kuulemma usein ns. välivuotoja. ei mulla enää oo tullu, ku se muutama tippa, mut kuitenkin.
Pesun tms. sivuilla oli, että normia alkurask.
Nooh, ens viikolla vissiin viisaampi oon, jos en sorru testiin.
:saint:
 
Heippa, minä kun tulin raskaaksi luulin ensin että menkat on vain vähän myöhässä kun alkoi verinen tiputtelu. Kun sitten kunnon menkkoja ei kuulunut niin tein testin ja olin raskaana. Minulla tuo tiputtelu ei ollut mitään vakavaa. Samoin kävi ystävälleni, joka oli raskaana. Tiputteli ja hän kävi sairaalassa siitä. Lääkäri sanoi, että se on aika yleistä että pientä tiputelua on. Ei siis taida olla hätää :hug:
 
Minä tällaisen vanhan pinon kaivoin, kun ihmeellisesti vain pyyhkiessä jää vaaleanpunaista paperiin.Ei tule housuun asti mitään. Nyt kp 30/31 joten voihan se kunnon vuoto alkaa hetkellä minä hyvänsä. Mutta siis pieni vuoto ei tarkoita välttämättä sitä ettei olisikaan raskaana?! Ellei vuoto ala illalla/yöllä, tekaisen aamupissasta kuitenkin testin varmuuden varoiksi. Hmmmm. Saas ähdä....
 

Yhteistyössä