Kannatetaan vuodot2 -listaa.
Mulla eivät ole kuukautiset yltyneet miksikään, aika niukanlaista vuoto on. Tai itse asiassa mä en edes tiedä, onko mun kuukautiset normaalit vai en, kun siirryin viime raskauden ja imetyksen jälkeen kuukuppiin. Aivan mahtava vekotin muuten. Kuparikierukan kanssa vuoto oli aivan jäääääärkyttävää, että nyt on tuntunut, etteivät kuukautiset ole rehdit ollenkaan. Mutta kyllä jälkitarkastuksessa lääkäri sanoi ultran perusteella limakalvon olevan kunnossa.
No, joo. Mulla on vähän sellainen ole, että joudun jättäytymään tästä viestiketjusta, kun mä olen päättänyt ottaa parin kuukauden aikalisän raskautumisen suhteen. Jos teillä kaikilla nappaa seuraavista kierroista, niin voipi olla, että mua alkaa liikaa vihertämään. Harmi vaan, että nyt sitten jää nämä ""hedelmälliset"" keskenmenon jälkeiset kierrot käyttämättä. Syynä on työt ja valmistuminen. Suoritan tärkeää jatkotutkintoa ja homma olisi jäänyt sen verran vaiheeseen, jos olisin sanut kevätvauvan, että se olisi mennyt siinä. Mutta nyt valmistuminen jää vain muutamaa kuukautta vaille, että olen nyt päättänyt tehdä tutkinnon loppuun, että olisin valmistumiseni aikoihin (vuoden päästä) raskaana tai pienen vauvan äiti. Jos vielä saan lapsen, niin ei sen niin väliä koska syntyy, kun en sitä kevätvauvaa kolmen vuoden ikäerolla saanut.
Blaah. Oikeastaan helpottaa tuo päätös. Mutta mun tuurilla meillä nappaa heti ensi kierrosta, kun ihan luomuilla aion, kun ei sataprosenttista ehkäisyä tarvita.