T
tiukulainen
Vieras
Kohta alkaa vk10 ja jo nyt on joka päivä kipuja.. Johtuupi siitä ku on yliliikkuvat nivelet ja lantio ym. tekee jo nyt juttuja joiden pitäis tulla vasta myöhemmin :/
Särkylääkkeet ei auta mitään ja töissä joutuu nostelee painavia tavaroita ym.. Onko mitään kikkoja kenelläkään mikä helpottais näitä kipuja??
Särkylääkkeet ei auta mitään ja töissä joutuu nostelee painavia tavaroita ym.. Onko mitään kikkoja kenelläkään mikä helpottais näitä kipuja??