raskaus vaikkei testi näytä plussaa...

  • Viestiketjun aloittaja mievaan
  • Ensimmäinen viesti
mievaan
Kuulin että uhdellä tuntemallani ihmisellä ei ollut kertaakaan näyttänyt raskaustesti positiivistä mut kuitenki oli oireiden vuoksi mennyt lääkäriin ja siel oli todettu et vauva on tulossa. Itellä 20päivää menkat myöhäs pitäskö lääkäriin soitella :snotty: nolo kysellä tämmöisiä
 
mim
Jos olet viimeisen puolen vuoden aikana lopettanut hormonaalisen ehkäisyn (esim. pillerit) niin kierto voi vaihdella suurestikin eikä se ole mitenkään poikkeuksellista. Eli et välttämättä ole raskaana vaikka kuukautiset noin paljon myöhässä.
 
kannattaa joo soitella lääkäriin,ja sano ihan suoraan että epäilet olevas raskaana vakkei testi näytä mitään,eivät aina ota tosissaan.
lopetin viimekesänä pillereiden syömisen ja marraskuussa oltiin sitten raskaana,kierto oli niiin sekasin etten osannut enää kiinnittää huomiota menkkojen puuttumiseen,ukko vaan rupes kuittailee että oon pyöristyny :kieh:

 
mievaan
no juu, itekki huomannut että oon päässy pyöristyyn. Soittelin tänää lääkäriin niin antoivat heti ajan ja sanoivat ettei sitä niihinkää ole aina luottamista:D jospa sitä vihdoinki vauveli olis tulossa:D
 
kääk
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 22:29 mievaan kirjoitti:
no juu, itekki huomannut että oon päässy pyöristyyn. Soittelin tänää lääkäriin niin antoivat heti ajan ja sanoivat ettei sitä niihinkää ole aina luottamista:D jospa sitä vihdoinki vauveli olis tulossa:D
Jos menkat vasta 20 päivää myöhässä niin ei kyllä vielä raskauden vuoksi olisi pitänyt huomattavasti pyöristyä :whistle:
 
mievaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 09:18 kääk kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 22:29 mievaan kirjoitti:
no juu, itekki huomannut että oon päässy pyöristyyn. Soittelin tänää lääkäriin niin antoivat heti ajan ja sanoivat ettei sitä niihinkää ole aina luottamista:D jospa sitä vihdoinki vauveli olis tulossa:D
Jos menkat vasta 20 päivää myöhässä niin ei kyllä vielä raskauden vuoksi olisi pitänyt huomattavasti pyöristyä :whistle:

en varsinaisesti pyöristynyt mut sellainen turvonnut olo. :eek:
 

Yhteistyössä