Raskaus+ripuli+kuvotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaaamee olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaaamee olo

Vieras
Tyhmä kysymys varmasti, mutta tulisko minun huomioida nyt jotain erityisesti, kun oon raskaana rv 31 ja kaamea vesiripuli ja kuvottaa? Tuli ihan yhtäkkiä, lievää ummetusta ollut tähän saakka koko raskaus.

En viitsi soittaa vielä neuvolaan, kun oon häirinnyt sitä tätiä raskaudellani ihan tarpeeksi... Toinen lapsi tulossa, tämä raskaus ollut ihan erilainen. Kertokaahan nyt vaatiiko jotain.

Nyt tuli taas kiire.

Mullon kuule kans ollu neljättä päivää ja rv 19+5.Ei oo kivaa :/

Oletko alkanu syödä juuri rautaa tai magneesiumia?

Entä stönyt jotain mitä et yleensä? Tai paljon marjoja tai rypäleitä?

Muista huolehtia riittävästä nesteensaannista...
Osaan kuvitella miten karsee olo on vaikka en ikinä itse ole yhtään lasta vielä saannu.
Minä kyllä soittasin,jos on jotaki...
Vaikka ruokamyrkytys?

Piipo: Rautaa ajat sitten aloin syömään, kovetti vattan entisestään. En oo syönyt mitään kovin kummaa. Ei mulla varmaan mitään hätää ole, jos ei sullakaan kun neljättä päivää varpustelet :/ Toivottavasti paranet pian, ettet vaan pääse kuivumaan. Lapsivesi uudistuu kait joka kolmas tunti, joten nestettä tarvitaan tähän touhuun.

Kiitos Färbö, musta tuntuu että helpottaa jo. Hätiköin taas. Tuskin oli ruokamyrkytys, kun olen syönyt vain omatekemää ruokaa. Taidan viettää levossa tämän päivän ja antaa piupaut pesänrakennusvietille, joka on vetänyt minut ihan piippuun viimeset pari viikkoa.

Yhteistyössä