Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 22:43 Vieras kirjoitti:Mitähän nyt kuitenkin jos ensin kokeilisit mihin kaikkeen ne rahkeet ja jaksaminen riittää SEN VAUVANHOIDON JÄLKEEN!?!? Katsos kun se vaavi TARVITSEE sinua 24/vrk!! Vai oletko sinä näitä "ei kultaseni nyt,äidillä ei ole nyt aikaa"...
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 22:41 Nanna kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 22:19 Emilyn kirjoitti:No ei tämä pelkkää termien viilaustakaan ole, kun tässä on mollattu huonoksi ja välinpitämättömäksi äidiksi ja isäksi sen takia, että tulee käymään jatkossa omissa harrastuksissaan.
Mutta termeistä jos puhutaan, niin minun elämä ei esim. parisuhteen ja yhteenmuuton tai opiskelujen myötä ole muuttunut. Ihan samanlaista elämää elän kuin ennen niitäkin. Lisää uusia asioita on tullut elämään, mutta ei minun elämäni ole mihinkään muuttunut vaan samanlainen ihminen olen kuin aiemminkin ja samoja asioita teen.
Tiedätkös, ongelma tässä on se, kun sanot että elämäsi ei ole muuttunut tai tule muuttumaan. Onhan se! Ihan varmasti. Eihän elämäsi ole enää samanlaista kuin ennen, jos aloitat opiskelun tai saat vauvan. Kaikki nämä ovat uusia asioita, jotka eivät ennen kuuluneet arkeesi. Tarkoitat varmaankin sitä, ettet ole muuttunut ihmisenä, henkisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 23:01 Vieras kirjoitti:Eikös se isukki käynyt töissä...vai ottaako toukan sinne mukaan jotta sinä saat aikaa hoitaa kotihommat,käydä harrastuksissa ja opiskella yms.? Entä jos toukkasi on tisuvauva...monta kertaa vuorokaudessa...ISIKÖ HOITAA?
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 23:58 Emilyn kirjoitti:Kuten sanoinkin, opintoni jatkuvat mammaloman jälkeen. Minunkaan ei ole niitä mitenkään mahdollista suorittaa kotoa käsin eikä vauvaa voi tosiaan työharjoitteluihin ottaa.
Mikäs juttu tuo on, että mies ei voi jäädä kotiin hoitamaan lasta, kun opiskelija ei ole ansiotyössä? Ei ole tuolta osin käytännön kulku selvää. Täytyypä toivoa sitten että lapsi sairastelisi ei-harjoittelu jaksojen aikana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2006 klo 13:23 Emilyn kirjoitti:Jos teillä on noin kireä pää, niin sitten on.
Jossain kohtaa kysyinkin, että kertokaapa mitä konkreettisia muutoksia tässä elämääni tulee, mutten saanut vastausta.
Ja mitä te olette arvostelemaan minun henkistä puoltani, kun ette edes minua tunne, minulla on nyt jo tiedossa se vastuu ja tuleva rakkaus mitä tunnen vauvaa/lasta kohtaan - rakastanhan häntä jo nytkin, mutta ei elämäni ole siltikään mihinkään muuttunut vaikka lisää asioita siihen tulisikin. Tätä te itse ette tajua ja suostu myöntämään.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2006 klo 13:13 Annette-79 kirjoitti:Tää juttu ei voi olla enää totta![]()
Et taida Emilyn-rukka tietää itsekään muuttuuko elämäsi vai ei vai muututko sinä vai et. Et koe muutokseksi parisuhdetta, et raskautta tahi lapsen syntymää? Sano nyt sitten minkä tapahtuman koet muutoksena.
Sallitko tiedustella ikääsi?
Voin olla varma, että elämäsi ja sinä tulette muuttumaan lapsen synnyttyä. Jos niin ei käy, olet tunnevammainen. Sinun elämäsi saa uutta sisältöä, uuden ihmisen jota rakastat aivan erityisellä tavalla. Pelkästään SE RAKKAUS muuttaa sinua myös henkisellä tasolla.
En väitä, että harrastuksesi joudut unohtamaan. Toki on hyväkin olla harrastuksia joissa pääsee "tuulettumaan". Mutta sen väitän, että ne kotihommat ei luonnistu ihan yhtä sutjakkaasti kuin aiemmin.
Mutta näet sitten....
=)
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2006 klo 14:03 Jenny kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2006 klo 13:13 Annette-79 kirjoitti:Tää juttu ei voi olla enää totta![]()
Et taida Emilyn-rukka tietää itsekään muuttuuko elämäsi vai ei vai muututko sinä vai et. Et koe muutokseksi parisuhdetta, et raskautta tahi lapsen syntymää? Sano nyt sitten minkä tapahtuman koet muutoksena.
Sallitko tiedustella ikääsi?
Voin olla varma, että elämäsi ja sinä tulette muuttumaan lapsen synnyttyä. Jos niin ei käy, olet tunnevammainen. Sinun elämäsi saa uutta sisältöä, uuden ihmisen jota rakastat aivan erityisellä tavalla. Pelkästään SE RAKKAUS muuttaa sinua myös henkisellä tasolla.
En väitä, että harrastuksesi joudut unohtamaan. Toki on hyväkin olla harrastuksia joissa pääsee "tuulettumaan". Mutta sen väitän, että ne kotihommat ei luonnistu ihan yhtä sutjakkaasti kuin aiemmin.
Mutta näet sitten....
=)
Yhdyn tähän täysin!!!!
Todellakin piiri pieni pyörii ja Emilyn jauhaa nyt vain pelkistä harrastuksista,kotitöistä ym.
Et sinä välttämättä niitä harrastuksiasi ja tekemisiäsi joudu unohtamaan mutta ihmettelen suuresti jos elämäsi ei tule henkisellä tasolla muuttumaan kun lapsen saat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2006 klo 14:36 Emilyn kirjoitti:OdottavaÄiti
Kiitoksia ja kiva että täällä on edes joku jolla on samankaltaiset ajatukset! Minuakin juuri ihmetyttää hirveä touhotus ja vouhotus ja pelottelu.. ihan niinkuin olisin jotenkin vajaaälyinen etten itse osaa omaan elämääni valmistautua.
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2006 klo 19:01 Emilyn kirjoitti:Olipahan Tärpätillä katkeran oloinen kirjoitus, no eipä ollut ensimmäinen tässä ketjussa. Että näköjään se niin suututtaa jos toiset osaavat realistisesti varautua tulevaan.. sua näköjään harmittaa, kun et osannut ja sen takia piikittelet kaikkitietäväksi niitä, jotka osaavat. Mun mielestä se ei ole realismia, että ajattelee imetyksen olevan helppoa, kuten sinä sanoit ajatelleesi ja sitten väität että olit realisti. Jo tuo kertoo sen, että olet ollut ihan eri päässä ajatuksiltasi kuin minä nyt. No, ehkä joskus pääset yli katkeruudestasi![]()