\
Mä olen jo aiemminkin sanonut, että jos joku haluaa vauvan myötä elää vain sitä vauvaelämää ja jättää kaikki harrastuksensa ja ystävänsä - siitä vaan, ei se mua häiritse. Mutta turha alkaa haukkua huonoksi äidiksi sen takia, että haluaa elää tavallista elämää lapsi siinä mukana. Ja harrastaa jatkossakin ja tavata ystäviään. Eihän se sulje pois sitä, että perhe on ykkönen, vaikka jossain hemmetin salilla välillä käykin! Sairasta.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2006 klo 18:53 Vieras kirjoitti:Oletko sinä koskaan ajatellut sellaista juttua,että kaikki eivät välttämättä HALUA jatkaa "entistä" elämäänsä? Vaan HALUAVAT olla elämälle avoimia ja elää niin,että vauva ja perhe ovat se elämän sisältö eivätkä ne omat menot yms.? Sorry nyt mutta minusta sinä kuulostat todella itsekkäältä ihmiseltä kun tunnut koko ajan ajattelevan ja jankuttavan,että ensin MINÄ ja sitten vasta muut...,että kyllä se vauva kaikkeen sopeutuu kun MINÄ päätän niin! No pakkohan sen reppanan on sitten sopeutua SINUN elämääsi kun kerran noin olet sen päättänyt! Minä ainakin ajattelen ensin LASTANI ja sitten tulevat järjestyksessä muut asiat ja muut menot!!
Mä olen jo aiemminkin sanonut, että jos joku haluaa vauvan myötä elää vain sitä vauvaelämää ja jättää kaikki harrastuksensa ja ystävänsä - siitä vaan, ei se mua häiritse. Mutta turha alkaa haukkua huonoksi äidiksi sen takia, että haluaa elää tavallista elämää lapsi siinä mukana. Ja harrastaa jatkossakin ja tavata ystäviään. Eihän se sulje pois sitä, että perhe on ykkönen, vaikka jossain hemmetin salilla välillä käykin! Sairasta.