Raskaus oletettua pidemmällä,kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimettömänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimettömänä

Vieras
Odotan toista lasta omien laskelmien mukaan viikolla 7+2.
Kävin tänään ultrassa muissa asioissa (sairaus joka ei liity raskauteen) ja lääkäri ultrasi pikaisesti vauvankin vaikka raskaudet eivät kuulemma ole hänen erikoisalaa. Hän sanoi että näin nopeasti katsottuna sikiö näyttää olevan noin 14-15 viikon ikäinen.
Sanoin että minulla oli kyllä kuukautiset marraskuussa ja raskaus ei voi olla niin pitkällä. Hän sanoi vain että kaikki on mahdollista mutta katsokoot oma lääkärini niskaturvotusultrassa tarkemmin.

Miten voi muka tulla normaalit RUNSAAT kuukautiset vaikka olisin ollut raskaana?

Joillain on menkat koko raskausajan, tunnen pari sellaista tyyppiä. Toinen sai tietääkin raskaudestaan vasta viikon 20 tietämillä, luuli että oli vaan lihonut... On muutenkin vähän tukeva, joten ei kai sitä niin helposti huomaa. Ja liikkeet rupesi kuulemma tuntumaan vasta 20 viikon jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pikainen vilkaisu ei välttämättä kerro sikiön ikää. Varsinkaan ilman mittauksia.

Ei ehkä kerrokaan, mutta viikolla 7+2 vauva on vielä pikkuruinen "toukka" ja tuolla viikoilla 12+ ja pikkuruinen vauva. Itse olen ollut ultassa viikolla 6+5 ja näkyi toukkaa muistuttava kaveri, jolla sydän sykki iloisesti, viikolla 11+5 oli ihan eri näköinen. Toki voi kait ultraaja erehtyäkin, mutta ero oli minustakin tosi selvä..

Alkuperäinen kirjoittaja ei ehkä:
Pikainen vilkaisu ei välttämättä kerro sikiön ikää. Varsinkaan ilman mittauksia.

Ei ehkä kerrokaan, mutta viikolla 7+2 vauva on vielä pikkuruinen "toukka" ja tuolla viikoilla 12+ ja pikkuruinen vauva. Itse olen ollut ultassa viikolla 6+5 ja näkyi toukkaa muistuttava kaveri, jolla sydän sykki iloisesti, viikolla 11+5 oli ihan eri näköinen. Toki voi kait ultraaja erehtyäkin, mutta ero oli minustakin tosi selvä..

juu. totta! ero on kyllä valtava noilla viikoilla. tai sit ultraaja on kattonu jotain ihan muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

juu. totta! ero on kyllä valtava noilla viikoilla. tai sit ultraaja on kattonu jotain ihan muuta.

Jokua alieni siellä ainakin näkyin jolla sydän sykki. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

Jokua alieni siellä ainakin näkyin jolla sydän sykki. =)

ihanaa :) Mä tässä odottelen tunteellisena ekaa omaa ultraani, jännittää ja ei malttais odottaa :)