Mulla kans oli alusta alkaen, viikosta 4+jotain aina viikolle 12 asti joka viikkoinen päänsärky. Kesti yleensä päivän tai pahimmillaan pari päivää putkeen, ja siis joka viikko. Otin Panadolia 500mg kerrallaan, 1-3 kertaa päivässä. Välillä auttoi, välillä ei. Keskustelin lääkärin kanssa ja hän totesi että 1000mg kerrallaan on aikuisen normaaliannos. Eli ota se 1000mg kolmesti päivässä. Näin sitten tein ja nuo annokset auttoi. Eli syötkö tarpeeksi kerrallaan niitä lääkkeitä ja tarpeeksi useasti silloin kun on kohtaus?! Itse aloin sit muutamien viikkojen jälkeen, kun tiesin jo että se pieni päänsärky ei mene odottelemalla ohi vaan pahenee, ottamaan lääkettä jo ennenkuin varsinainen särky alkoi. Sit olikin viikkoja etta selvisin sillä yhdellä "ehkäisevällä" annoksella silloin tällöin.
Nyt olen viikolla 15, enkä muista koska ois viimeks koskenu päähän. On siitä varmaan reilu pari viikkoa jo. Eli minun kokemuksella tuo päänsärky liittyy nimenomaan (ainakin) alkuraskauteen. Nuo isot hormonimuutokset, joita on etenkin alussa, aiheuttaa varmasti tuon päänsäryn.