Raskaus meni kesken ja nyt mies ihmettelee miksei se näy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mary"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mary"

Vieras
Sain keskenmenon kuukausi sitten. Asia oli järkytys, koska yritimme lasta monta vuotta. Mies ei tiedä tästä mitään. Minä en pysty kantamaan elävää lasta. Olen surun murtama.

[QUOTE="Mary";28583140]Sain keskenmenon kuukausi sitten. Asia oli järkytys, koska yritimme lasta monta vuotta. Mies ei tiedä tästä mitään. Minä en pysty kantamaan elävää lasta. Olen surun murtama.[/QUOTE]

No kannattaiskohan sanoa...

[QUOTE="Mary";28583170]Koko tämän ajan olen miettinyt tapaa miten kertoa. Pelkään miehen murtuvan ja syyttävän siitä ettei minusta ole tekemään lasta.[/QUOTE]

Kirjoita kirje, se varmaan on helpointa. On vaikea kuvitella miehen alkavan sinua syyttelemään asiasta.

Varmasti miestä sattuu,mutta mitä pidempään olet kertomatta sitä vaikeampi tilanne on. Kirjoita kirje jos et pysty sanomaan. Tai jos haluat jatkaa epärehellisellä linjallasi niin "teeskentele keskenmeno".

Oliko tää ensimmäinen keskenmeno? Jos olette yrittäneet monta vuotta,kannattaisko hakeutua hoitoihin? Ja niin,jos oli ensimmäinen keskenmeno niin älä lannistu,ei yksi keskenmeno välttämättä tarkota että susta "ei ole kantamaan elävää lasta". Voihan olla että tällä lapsella olis ollu jotain pahasti vialla eikä olis eläny raskauden loppuun asti kuitrnkaan,puhumattakaan kohdun ulkopuolella.

Onko tämä ensimmäinen keskenmenosi vai onko takana useampia? Suositus on, että kolmannen keskenmenon jälkeen voisi/tulisi hakeutua lapsettomuustutkimuksiin. Samaten niihin voi hakeutua, kun yritystä on olut takana yli vuosi.

Onko tutkittu ettet voisi saada lasta? Vaikka olisikin kolme keskenmenoa takana niin ei se vielä tarkoita sitä etteikö onnistuisi. Yhdellä nuorella sukulaisnaisella oli kolme keskenmenoa peräjälkeen, aika myöhäisiäkin oli nuo, mutta sai sitten lopulta ihan täysiaikaisen ja terveen vauvan :)

Yhteistyössä