RASKAUS,koetinkivi suhteelle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Meillä menee ihan sairaan huonosti. Mies on kun pikkukakara, osoittaa mieltään koko ajan, ja mun pinna ei taas kestä sitä. Ostin hyllyn ja soitin sille äsken, että voitko tulla kantaan autosta "et kai ny oo menny ostaan mitään" en,muuta kun eteiseen.. "voi vittu,tarviiko se nyt kootakin" JUU EI TARTTE KUNHAN KANNAT SEN AUTOSTA SAAN KYLLÄ ITSEKIN KOOTTUA!!! :o mä en kestä!

Mulla hajoo pääääääääää ton kanssa :headwall: :headwall: :headwall:

Onko muilla samanlaista?? Onko tulossa mieheen muutosta vai potkinko pellolle sen? Mä en nimittäin jaksa tollaista kiukuttelua, 1 vauva riittää.

no jos se nyt tollaseksi on vasta muuttunu niin se kä'y päässään jotain isäksi tulemisen pelkoja ja purkaa stressiä suhun..elä pellolle heitä jos ei mukana viina lisäks...anna sille aikaa....... ja ota itse bepahntenia... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
no jos se nyt tollaseksi on vasta muuttunu niin se kä'y päässään jotain isäksi tulemisen pelkoja ja purkaa stressiä suhun..elä pellolle heitä jos ei mukana viina lisäks...anna sille aikaa....... ja ota itse bepahntenia... ;)

Ei se viinaa juo, pitkiä työpäiviä tekee ja loppuajan makaa sohvalla. ennen kun nukahtaa yöunille sänkyyn. |O

...Ja molempiin sieraimiin 2 krt päivässä... ;) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:

Ei se viinaa juo, pitkiä työpäiviä tekee ja loppuajan makaa sohvalla. ennen kun nukahtaa yöunille sänkyyn. |O

Toihan kuulostaa ihan kuin mun mieheltä...! Ei vaiskaan, kyllä se sunkin mies vielä siihen perheenlisäykseen tottuu. Anna sille aikaa. =)

Yhteistyössä