Raskaus ja tupakointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
Olen ehkäisystä huolimatta nyt raskaana,ja sain vasta tietää,pelottaa kun olen polttanut tupakkaa ja raskaus on n.1.kk?
Mitä haittoja tästä voi olla vauvalle ja onko kellään muulla käynyt näin?
pelottaa että olen aiheuttanut tulevalle vauvalle jotain pahaa?
 
Tuskin vauvalle mitään vakavia häiriöitä on vielä tupakasta tullut. Mutta lopeta nyt tupakointi kun tiedät odottavasi, koska lapsi kärsii tupakoinnista varmasti.
 

Similar threads

V
Viestiä
5
Luettu
494
Aihe vapaa
liisa lapamato
L
O
Viestiä
40
Luettu
2K
Aihe vapaa
oksettavaa
O
N
Viestiä
16
Luettu
3K
D
S
Viestiä
13
Luettu
606
S

Yhteistyössä